Ik heb vandaag bij Computerland een standaard USB 2.0 HD case gekocht (met externe voeding). Ik wil deze gebruiken om de schijf die op het moment in Playstation2 zit (Maxtor 120 GB ATA133) te voorzien van spellen (aangezien bijv Gran Turismo 4 alleen maar over te zetten is via de PC en anders duurt het laden zo lang met de cd erin).
Eenmaal thuisgekomen eerst de case uit de verpakking gehaald en de HD uit de PS2 geschroeft. HD in de case gemonteerd, stroom kabel in een wandcontactdoos gestoken, computer aangezet, USB 2.0 plug in de pc gestoken en de power knop van de HD omgezet. Vervolgens gebeurt er helemaal niets (beetje een anti climax
). Ik heb al talloze topics afgestruind maar niets heeft me geholpen in mijn quest. Alle USB poorten van mijn computer werken naar behoren (meerdere apparaten op elke poort geprobeert) en ik gebruik Windows XP Pro SP1.
Ik begrijp er helemaal niets van, iemand nog suggesties?
Eenmaal thuisgekomen eerst de case uit de verpakking gehaald en de HD uit de PS2 geschroeft. HD in de case gemonteerd, stroom kabel in een wandcontactdoos gestoken, computer aangezet, USB 2.0 plug in de pc gestoken en de power knop van de HD omgezet. Vervolgens gebeurt er helemaal niets (beetje een anti climax
Ik begrijp er helemaal niets van, iemand nog suggesties?