Toon posts:

externe HD in veilige modus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
makkelijke vraag, voor mij moeilijk antwoord...maar hoe kan ik in veilige modus op m'n externe HD komen. Ik gebruik XP home edition...tis een lacie firewire schijf....het lukt me niet... :'(

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-03 17:37

BoAC

Memento mori

Waarom wil je dat dan?
Waarschijnlijk gaat dat niet lukken omdat dan de drivers van je Firewire niet worden geladen.

Verwijderd

Topicstarter
omdat tot bepaalde mappen de toegang is geweigerd en nu moet ik van microsoft de volgende handelingen doen...maar dat is beetje lastige dus omdat ik niet op die externe hd kan komen....

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;823306

is er een manier om die firewire drivers te laden?

• Tom_G
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 09:04
Aan het probleem te zien, kan je beter gewoon op je pc met een administrator account inloggen.

Vervolgens wordt je zelf eigenaar voor alle zaken op de schijf, en dat zou het probleem moeten oplossen.

Dit alles doe je door rechts op je disk te klikken --> eigenschappen, en tabblad beveiliging te kiezen.

Verwijderd

Topicstarter
ja klopt, alleen 1 probleempje...dat kan alleen in XP proffesional...in home niet...dus dan moet je het volgens die beschrijving via de veilige modus doen...

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

probeer es in veilige modus met netwerkondersteuning. Gezien firewire ook in netwerkverbindingen terug te vinden is, heb je kans dat de HDD ook in deze modus gezien gaat worden :?
gokje, het proberen waard als je dat nog niet had gedaan.

eerst kijken dan zeiken

Pagina: 1