Wie heeft er ideeen, suggesties voor een compleet gemoddde case. Voorbeelden zou ook erg leuk zijn. Het moet vooral origineel zijn en gewoon superwreed!!!!
In ieder geval een windowtje in een vage vorm met een leuke neon erachter. 2e wat niet mag ontbreken zijn andere case-leds... Je kan de binnenkant van de kast ook nog met noppenfoam bekleden om geluid te weren...
Mmmm klinkt goed...Zijn er nog echt supergave tweaks/modds die nog nie bestaan maar wel in iemand's hoofd?
Lemme know!
Lemme know!
heb je een pic van jouw case?Op dinsdag 09 januari 2001 09:20 schreef jfeelders het volgende:
In ieder geval een windowtje in een vage vorm met een leuke neon erachter. 2e wat niet mag ontbreken zijn andere case-leds... Je kan de binnenkant van de kast ook nog met noppenfoam bekleden om geluid te weren...
Leuke vorm uit de zijplaat knippen (Quake-logo, ofzo)...
Kast spuiten (Airbrush
)
Baybus / fanbus met 3 LEDs per fan
LCD-paneeltje in je front verwerken.
VEEEEEL extra fans (120mm enzo
)
T.net casebadge, AMD casebadge
Heatsinkjes op RAM van je vidkaart spuiten in lichtgevende kleur. Dan kan je die zien door je "window"
Golden Orb / Chrome Orb / Super Orb + Blue Orb installen (zichtbaar door ruit)
En nog ff goed kijken op VH
Kast spuiten (Airbrush
Baybus / fanbus met 3 LEDs per fan
LCD-paneeltje in je front verwerken.
VEEEEEL extra fans (120mm enzo
T.net casebadge, AMD casebadge
Heatsinkjes op RAM van je vidkaart spuiten in lichtgevende kleur. Dan kan je die zien door je "window"
Golden Orb / Chrome Orb / Super Orb + Blue Orb installen (zichtbaar door ruit)
En nog ff goed kijken op VH
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Verwijderd
Lijkt me op zijn sys een beetje debiel staan niet?Op dinsdag 09 januari 2001 09:57 schreef GarBaGe het volgende:
..AMD casebadge..
Gewoon een ander mobo en proc nemen. Probleem opgelost
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Ik heb nog wel wat leuks!!
Maak een waterkoeling in je kast, en maak een aquariumpje in je PC met daarin een paar van die zilvervisjes (weet niet hoe ze heten) en maak dat ding zo dat je het ook aan de buitenkant kan zien.
Zet er een Neonlamp bij en je visjes hebben hele mooie kleur.
BTW moet je wel een goeie filter erin bouwen anders gaat al die visseschijt mee je computer in
Maak een waterkoeling in je kast, en maak een aquariumpje in je PC met daarin een paar van die zilvervisjes (weet niet hoe ze heten) en maak dat ding zo dat je het ook aan de buitenkant kan zien.
Zet er een Neonlamp bij en je visjes hebben hele mooie kleur.
BTW moet je wel een goeie filter erin bouwen anders gaat al die visseschijt mee je computer in
Verwijderd
blauwe ledjes plaatsen....
veel ledjes als je geld zat hebt....
maak dan meteen ene nightryder met 50 leds allemaal blauw
veel ledjes als je geld zat hebt....
maak dan meteen ene nightryder met 50 leds allemaal blauw
Doorzichtige waterkoelingslangen en reservoir. Vervolgens iets dat licht geeft en niet in water oplost in je koelwater verpoederen (niet te fijn, je moet losse deeltjes zien).
Vervolgens blacklight in je case.
Oh ja, flink groot reservoir nemen en daar een fonteintje in doen met eronder een lamp.
Niet vergeten om een blauw lampje in je water uitlaat uit het reservoir en een rode in de inlaat te laten schijnen.
Ben ook aan het spelen met de gedachte om van een case alleen de moederbord tray en de knopskes te gebruiken en de rest zelf te klussen van verchroomd plaatmetaal en perspex. Knopskes worden dan uiteraard ook verchroomd. (nog ff uitzoeken hoe dat moet)
Zodra ik geld heb (lees afgestudeerd ben en een baan heb) ga ik dat zekers weten een keertje doen.
Blauwe loopledjes eraan voor mijn HD, loopledje dat de temp weergeeft (hoe meer %C, hoe meer ledjes branden)
Zelfde ID voor koelwatertemp in zowel reservoir als vlak na de proc.
Drive frontjes worden eraf gesloopt en de drives komen achter verschroomde klep die opengaat als de lade naar buiten komt.
Flop krijgt een mooi gleufje.
Kastjes van alle drives worden vervangen door perspex.
Als het kon zou ik de deksels van mijn HD vervangen door perspex, alleen draaien die dingen in vacuum dus zodra ik hem open is ie kaduuk
Ben ik wel eventjes zoet mee dacht ik zo
Vervolgens blacklight in je case.
Oh ja, flink groot reservoir nemen en daar een fonteintje in doen met eronder een lamp.
Niet vergeten om een blauw lampje in je water uitlaat uit het reservoir en een rode in de inlaat te laten schijnen.
Ben ook aan het spelen met de gedachte om van een case alleen de moederbord tray en de knopskes te gebruiken en de rest zelf te klussen van verchroomd plaatmetaal en perspex. Knopskes worden dan uiteraard ook verchroomd. (nog ff uitzoeken hoe dat moet)
Zodra ik geld heb (lees afgestudeerd ben en een baan heb) ga ik dat zekers weten een keertje doen.
Blauwe loopledjes eraan voor mijn HD, loopledje dat de temp weergeeft (hoe meer %C, hoe meer ledjes branden)
Zelfde ID voor koelwatertemp in zowel reservoir als vlak na de proc.
Drive frontjes worden eraf gesloopt en de drives komen achter verschroomde klep die opengaat als de lade naar buiten komt.
Flop krijgt een mooi gleufje.
Kastjes van alle drives worden vervangen door perspex.
Als het kon zou ik de deksels van mijn HD vervangen door perspex, alleen draaien die dingen in vacuum dus zodra ik hem open is ie kaduuk
Ben ik wel eventjes zoet mee dacht ik zo
ieeeepppppp :P
Superwreed OK, maar origineel kan het volgens mij niet zijn als je hier gaat vragen of iemand ideeen heeft voor JOU kast....Op dinsdag 09 januari 2001 09:13 schreef tweaker2000 het volgende:
Het moet vooral origineel zijn en gewoon superwreed!!!!
Een echte tweaker verzint zelf dingen om met zijn kast te doen. Of zit ik er nu naast
En als je een beetje rond kijkt op VH dan krijg je genoeg ideeen die je naar eigen smaak kan aanpassen......
-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....
Verwijderd
nou om te beginnen een leuk gat en je pc zagen met een dremel,
logo`s doen het goed, en zien er beter uit dan een rechthoekig gat.
Neem een Biohazard of Radio actief logo, een Chinees teken is ook cool maar is wat moeilijker.
En dan een leuk verfje erop en een lampje erachter en je bent klaar.
[url="http://http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/101825"]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/101825[/url]
logo`s doen het goed, en zien er beter uit dan een rechthoekig gat.
Neem een Biohazard of Radio actief logo, een Chinees teken is ook cool maar is wat moeilijker.
En dan een leuk verfje erop en een lampje erachter en je bent klaar.
[url="http://http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/101825"]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/101825[/url]
Pagina: 1