[ Driv3r ] PC reboot of spel gaat zeer langzaam draaien

Pagina: 1
Acties:

• Mastah-GSi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-10 22:33
:P Ik weet het ondanks dat het spel zwaar schjint tegen te vallen wil ik het toch een kans geven gespeeld te worden.
Ik kom nu dus alleen tegen de volgende problemen aan te lopen:

Als ik de 'Take a Ride' aan het spelen ben begint op een gegeven het spel of heel erg traag te lopen of de pc knalt uit en reboot vanzelf. Met dat uitknallen had ik hetzelfde als met Flatout en dit bleek aan de videokaart drivers te liggen. Dus hier dacht ik dus ook meteen weer aan de drivers.

Ik heb al reeds de laatste officiele versie (71.84) van mijn videokaart driver geprobeerd en heb de allerlaatste beta (76.41) geïnstalleerd. Ook heb ik al een de laatste versie van mijn chipset driver (6.53) gedraaid, maar ook deze hielpen niet.
En dat terwijl mijn pc toch zeker boven de minimum eisen uit komt voor het spel:

AMD Athlon XP 2500@3200
Chaintech 7NJL1 Apogee.
Nvidia GeForce FX5700LE 256MB

Iemand nu nog enig idee??

[ Voor 4% gewijzigd door Mastah-GSi op 26-03-2005 19:02 . Reden: Taalfouten :P ]

• Mastah-GSi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-10 22:33
Waarschijnlijk het probleem al gevonden.
De CPU wordt te warm....
Ik kan het spel wel gewoon draaien als ik de 2 extra kastventilatoren erbij aanzet (dan nog snap ik het nog niet, de CPU koeler die erop zit (een Coolermaster DP5) zou de 3200 goed moeten kunnen koelen).