Aanmelden op forum lukt niet.

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Ik weet niet of dit de goede afdeking is, maar ik heb het volgende probleem.

Telkens als ik me aanmeld op een forum op internet, dan krijg ik geen bevestigingsmail van dat betreffende forum. met andere woorden, ik kan nergens reageren, aangezien ik mijn account niet geactiveerd krijg.

Heeft er misschien iemand een idee wat de reden hiervan kan zijn?? de search heeft me tot nu toe niks opgeleverd.

Alvast bedankt!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:24

UTM

Erm, is dat enkel bij 1forum of meerdere? Het probleem kan natuurlijk ook bij dat forum liggen (verkeerde pop3/smtp instelling).

• unimatrix zero
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-04 21:28
als je met hotmail adres registreerd geeft dat wel eens problemen

[ Voor 31% gewijzigd door unimatrix zero op 26-03-2005 17:37 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Bartez,

Hier kunnen we helemaal niets mee - hoe moeten wij nou weten waarom jij mailtjes niet ontvangt? :o
In ieder geval, dit is te vaag, heeft niets met GoT te maken, en bevat geen enkele inzet van jouw kant - en gaat daarom dicht.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En dit heeft met Windows te maken omdat je slecht afgestelde spamfilters op een Windows server draaien? (Oftewel: ik snap niet waarom het in Windows Operating Systems staat ;) )

Maar goed: spamfilters, virusscanners, oid. dus. Omdat dat iets is dat je toch echt zelf moet oplossen (al was het maar door een whitelist aan te maken), en/of omdat je anders zelf even de beheerders van dat forum zou moeten benaderen als er iets heel raars in de mails staat en je virusscanner ze blokkeert, heeft verplaatsen naar SA weinig zin volgens mij. Hoe een spamfilter configureren weet je zelf beter dan wij aangezien wij niet weten welke het is :P

Dus ik sluit het hier ipv het te verplaatsen, zie ook het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif WOS Policy voor wat er hier in WOS past :)

edit:

zie boven dus 8)7

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.