Toon posts:

KISS speler en 2 GB grens

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een KISS DP-1500 speler. Ben zeer tevreden, zeker nu ik werk met de FREEKISS freeware server software. Complimenten voor de makers ervan!
Heb wel een vraag cq een probleem. Ik merk dat de KISS speler niet lekker omgaat met (video) bestanden die groter zijn dan 2 GB. Met de originele PCLINK software speelt de player ze geheel niet af. Met FREEKISS kan ik ze afspelen, maar zie ik dat de bestandsgrootte wordt gemeld als 2047 mb (dus afgekapt op 2 GB?), start het afspelen wel, maar werkt de SRCH functie van de speler niet. Derhalve: heeft KISS inderdaad een 2 GB probleem?
Dat zou wel jammer zijn, want ik neem veel op van TV (Hauppauge PVR 250 kaart) en daarbij worden de mpg bestanden al snel groter dan 2 GB.

Ben van der Beek.

• oli4100
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Kun je het bestand van 2 GB niet even splitsen in kleinere brokken en dan vervolgens in een afspeellijst gooien? Lijkt mij makkelijkste oplossing, anders wordt het waarschijnlijk firmware update.

[ Voor 9% gewijzigd door oli4100 op 26-03-2005 17:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Die oplossing (splitsen van de bestanden) pas ik ook toe. Maar ik zou liever zonder die extra stap mijn videobestanden willen weergeven. Ik heb ook de laatste firmware (2.9.1.), dus hoger kan niet.

Ben

• oli4100
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Misschien is het handig hier even te kijken, ik denk dat het daar vast al wel eens voorbij is gekomen (of in de voorgaande delen) :)

offtopic:
Welkom op GoT :D Je hoeft hier niet iedere keer te groeten/ je naam te noemen. Ik hoop dat je een antwoord vindt :)

[ Voor 3% gewijzigd door oli4100 op 26-03-2005 17:41 ]