Hey hoi, ik heb het volgende vraagstuk:
Ik wil thuis een vaste aansluiting. (dat is geen probleem
) Maar, op dat nummer moet een centrale aangesloten waarin, zeg, 4 mobiele nummers opgeslagen zijn. Zodra er een telefoontje binnenkomt op het vaste nummer dient eerst M1 gebeld te worden. Na x keer overgaan moet M2 gebeld worden etc. Vervolgens dient het inkomende gesprek dan aan het mobiele gesprek 'gekoppeld' te worden. ISDN zal wel nodig zijn dus.
Dit leek me een handig concept, maar na een middag met KPN aan de lijn gehangen te hebben (vooral wachtend) was de enige oplossing daar om de mobiele telefoons door te schakelen in een chain. Dat had ik zelf ook al bedacht, maar is ook niet wat ik wil want dat vergt een hoop werk en wordt wellicht vergeten > niet betrouwbaar.
Weet iemand hoe dit geregeld kan worden??
Ik wil thuis een vaste aansluiting. (dat is geen probleem
Dit leek me een handig concept, maar na een middag met KPN aan de lijn gehangen te hebben (vooral wachtend) was de enige oplossing daar om de mobiele telefoons door te schakelen in een chain. Dat had ik zelf ook al bedacht, maar is ook niet wat ik wil want dat vergt een hoop werk en wordt wellicht vergeten > niet betrouwbaar.
Weet iemand hoe dit geregeld kan worden??