Toon posts:

[Bittorrent 4.0.1] meerdere downloads tegelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of je met Bittorrent v4.0.1 ook meerdere torrents tegelijk kunt downloaden?

Ik zag net op de FP van Tweakers dat de nieuwe versie uit was, en ik wilde het direct even weten. Het was bij de béta versies namelijk nog niet het geval, en het is toch een item dat ik zeker belangrijk vind voordat ik de nieuwe versie ga downloaden... B)

• Vagabonding
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Dan moet je meerdere torrents openen. Dan zal voor elke torrent de client geopend worden. Zelf vind ik dat niet handig als je veel torrents download. Veel gemakkelijker is als je gebruik maakt van een client die in een enkele interface meerdere torrents download. Bijvoorbeeld BitComet. :)

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
De nieuwe 4.x client van Cohen zelf opent meerdere torrents in één venster. Bij de 4.00 versie werden er wel maar 3 tegelijk gedownload, terwijl de rest in idle mode bleef wachten. ik heb 4.01 nog niet geprobeerd.

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Vanaf versie 4.0 is het mogelijke meerdere torrents tegelijkertijd te downloaden en deze worden in 1 venster getoond.

edit:

Wat Henk007 zegt dus :P

[ Voor 17% gewijzigd door RAJH op 26-03-2005 15:58 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Henk007 schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 15:57:
De nieuwe 4.x client van Cohen zelf opent meerdere torrents in één venster. Bij de 4.00 versie werden er wel maar 3 tegelijk gedownload, terwijl de rest in idle mode bleef wachten. ik heb 4.01 nog niet geprobeerd.
Zou het niet gewoon kunnen dat dat aan te passen is in de settings? Zo kan ABC ook maar 2 downloads tegelijkertijd aan, tenzij je deze setting ophoogt in de settings. :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Pinata schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 15:51:
Dan moet je meerdere torrents openen. Dan zal voor elke torrent de client geopend worden.
nee, dat was bij de oude Bittorrent versies (alles lager dan 4)...
Ro schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 15:57:
Vanaf versie 4.0 is het mogelijke meerdere torrents tegelijkertijd te downloaden en deze worden in 1 venster getoond.
Net Bittorrent 4.0.1 toch maar ff gedownload; zelf kijken gaat net zo snel.. ;) maar ze worden absoluut niet tegelijkertijd gedownload. Er komt een fijne wachtrij (waar ik dus niet op zat te wachten)...
pasta schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 15:59:
[...]
Zou het niet gewoon kunnen dat dat aan te passen is in de settings?
Ik heb net ff gekeken, maar ik kan niets vinden.

misschien iemand anders die dit wel is gelukt?!

• Vagabonding
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ah mijn excuses, ik heb BT v4 nog nooit gebruikt. Maar is er een specifieke reden om het originele BT client te gebruiken? Anders kun je namelijk gewoon BitComet of ABC gebruiken. Daar kun je gewoon meerdere torrents tegelijk laten downloaden. :)

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-08 11:33

TommyGun

Stik er maar in!

Pinata schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 17:20:
Ah mijn excuses, ik heb BT v4 nog nooit gebruikt. Maar is er een specifieke reden om het originele BT client te gebruiken? Anders kun je namelijk gewoon BitComet of ABC gebruiken. Daar kun je gewoon meerdere torrents tegelijk laten downloaden. :)
BitTornado is ook zo iets, elke Torrent opent nieuw venster van BitTornado.

Heb ook tijdje Azureus gehad (wel meerdere downloads in één venster) maar die is super traag met Hashen enzo. Gebruik nu enkele dagen BitLord. Zeer fijn programma. Ook alles in één venster en is veel sneller met downloaden dan de programma's die ik voorheen gebruikt heb :D

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Verwijderd

Topicstarter
TommyGun schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 22:40:
[...]
Gebruik nu enkele dagen BitLord. Zeer fijn programma. Ook alles in één venster en is veel sneller met downloaden dan de programma's die ik voorheen gebruikt heb :D
aah, dat klinkt niet verkeerd..
denk dat ik die maar eens ga proberen.

voor alle anderen die dit snel lezen zal ik dit topic hierbij ff goed afsluiten :P

probleempje > meerdere torrents tegelijk downloaden in één venster?!
oplossing > gebruik Bitlord

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2005 17:35 ]

Pagina: 1