Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Norton AV 2002 stopt ermee na install Creative Mediasource

Pagina: 1
Acties:

• Threster be
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-11 19:59

Threster be

Do or do not, there is no try

Topicstarter
hallo,

Ik heb zopas de Creative Mediasource (v2.02.06) geinstalleerd die bij m'n Audigy 2 ZS zat.
Probleem is dat daarna m'n Norton AV 2002 is beginnen raar te doen.
Concreet staat af en toe wanneer ik m'n pc opstart de auto-protect uit. Wanneer ik die manueel probeer aan te zetten crasht norton. Wanneer ik daarna m'n pc terug opnieuw opstart werkt m'n auto-protect terug wel, maar de opstart daarna werkt ie terug niet meer....

Zo kom ik in een oneindige loop terecht.

Blijkbaar kent Symantec het probleem (voor AV 2004 dan toch); ze hebben een supportpage over het probleem, maar geen van de oplossingen die daarop staat (reinstall, unenablen mediasource..) werkt. :(

Iemand anders die een oplossing kent?

Als dit niet opgelost geraakt ben ik maar van plan Panda Internet Security 05 aan te schaffen... |:(

• Primal
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-11 07:34
Ik zou, als ik jou was, zowieso gaan kijken naar een andere anti-virus scanner. Misschien een van de gratis varianten ?? Misschien is het niet de oplossing die je zoekt, maar het is waarschijnlijk wel de beste.

Ik heb Norton Antivirus 2002 geruime tijd bij een kennis zien draaien. Hoewel deze iedere dag (voor zover er dagelijkse updates zijn/waren) werd ge-update, laat deze scanner verbijsterende hoeveelheden viri door. En zeker de viri die het laatste jaar zijn uitgekomen. Daarnaast herkent deze scanner, hoe kan het ook anders, weinig tot geen spyware en/of andere malware. Bovendien komt de Norton reeks de afgelopen 1 à 2 jaar _niet_altijd_even_positief in het nieuws wat betreft het herkennen van viri (lees hiervoor maar een aantal topics op dit forum). Om een lang verhaal kort te maken: ik adviseer je dringend een andere anti-virus scanner te installeren.

Zie deze pagina voor een lijstje met anti-virus programma's.

[ Voor 23% gewijzigd door Primal op 27-03-2005 13:51 ]

"The fastest code, is the code that is never called."

• Threster be
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-11 19:59

Threster be

Do or do not, there is no try

Topicstarter
Kheb uiteindelijk dus AVG free edition op m'n pc gezet,

heb een tijdje de panda platinum trail gedraaid, waar ik heel tevreden van was, maar die nam wel een crimineele 110 Mb RAM in beslag! 8)7