[CS] Amx/Metamod & Akimbot tegelijkertijd?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Hallo, ik heb nu Amx/metamod en Akimbot tegelijkertijd draaiend maar ik wil daar adminmod nog bij hebben. dan is het voor mij pas rond maar nu verwijst Adminmod naar users.ini en Settings.ini, die staan bij mij in mn cstrike map als Schermbeveiliging files en niet als .ini files. Heeft iemand die 2 files voor me om ze weer terug te zetten? die 2 heb ik namelijk nodig maar kan ze nergens vinden.

PS: kan de topic titel aangepast worden aub?

[ Voor 94% gewijzigd door Thrilled op 26-03-2005 15:28 ]

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 14:51
hmm wrom zou je adminmod er bij willen hebben? met amx kan je even veel als met AM.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:27
Idd, adminmod en AMX naast elkaar draaien is zinloos in princiepe, ik zal 1 van de 2 kiezen, voor AMX zijn plugins zat en andersom, dus het is net welke je de fijnste vind werken. Ik zou iig voor AMX gaan :)

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
nou ik heb nu iig adminmod draaiende O-) maar hoe kom ik in hemelsnaam ingelogd??? ik snap er geen snars van :P

in mijn users.ini staat dus INLOGNAAM:WACHTWOORD:ACCESLEVEL

maar hoe voer ik dat nu in in cs?

[ Voor 31% gewijzigd door Thrilled op 26-03-2005 16:48 ]

• Snuffert
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:50
daar heeft adminmod een mooie faq voor, maar als je jezelf alle rechten hebt gegeven dan moet je inloggen volgens admin_pass <joupass> of admin_password 1 van die 2 :P

hmz...

Verwijderd

Het is niet zo gek dat je er geen snars van begrijpt, als je de documentatie, HOWTOs en FAQs niet doorleest. We kunnen / gaan je niet stap voor stap begeleiden terwijl dat vrij goed uitgelegd staat.

Hetzelfde met die INI files. Nu lijk je het gevonden te hebben, maar dat had je misschien eerst moeten doen voordat je een topic opende.

Ik doe je topic dicht om een aantal redenen: Lees eerst de documentatie goed door, zoek op Google en GoT naar problemen als je die tegenkomt. Mocht je echt met een uniek probleem zitten waarover niets te vinden is, dan kun je een topic erover openen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.