[XP] Gedeelte van het scherm zwart*

Pagina: 1
Acties:

• nerd66
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-05-2025
Op de computer van mijn broertje zijn de alle windows onderdelen zwart, dus dat wat normaal blauw of grijs is. Daardoor kan je de tekst ook niet lezen. Pictogrammen en het bureaublad doen het wel. Wat kan dit betekenen?
Sinds de laatste keer dat hij het gewoon deed zijn er geen instellingen veranderd.

[ Voor 17% gewijzigd door nerd66 op 26-03-2005 15:27 ]

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-04 16:30

Impry

Rallymedia.nl

Ff pc opnieuw opstarten werkt meestal wel, tenminste, bij mij wel ;)

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

• nerd66
Heb ik al gedaan.

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-02 23:46
Wel een schone install gedaan?...
Anders is je video kaart brak, of de driver ervan.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-03 14:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Fout kleurenschema ingesteld? :?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• nerd66
Hij heeft altijd gewerkt. Dus het kan dat een bestand beschadigd is, maar ik weet natuurlijk niet welke.

• nerd66
Ik heb geen instellingen veranderd.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-03 14:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

nerd66 schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 14:58:
Ik heb geen instellingen veranderd.
Jij misschien niet...maar je zegt zelf dat het je broertje's pc is. Gewoon ff naar het configuratiescherm gaan en alles nalopen lijkt me.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
nerd66 hier kunnen we natuurlijk niks mee. Wat heb je allemaal al geprobeerd?

Kan me voorstellen dat als je problemen met beeld hebt de apparaten en programmas die daar mee te maken hebben als eerste gaat onderzoeken.
Probeer eens andere videodrivers, als je niks kan zien druk dan tijdens boot op f8 om in veilige modus te booten.

Om hier verder iets zinnigs over te zeggen is het wel belangrijk om te weten of je wel in de veilige modus kunt komen, en of er wellicht meldingen in je eventlogs staan. Ook je OS ontbreekt, dit zetten we in Windows Operating Systems altijd vooraan in de titel. Lees daarover in Windows Operating Systems - Policy :)

Wat heb je al gezocht, gevonden en geprobeerd? Die eigen inzet vinden we erg belangrijk, zoals je in Registratievoorwaarden en faq hebt kunnen lezen. Pas je de topicstart nog even aan?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

met skins aan t prutsen geweest??

• nerd66
Windows XP Sp2. Mijn broertje heeft niets aangepast en heeft geen skins gebruikt. Ik kan wel naar het configuratiescherm toegaan, maar dat is niet te lezen als de tekst en de achtergrond dezelfde kleur hebben. Ik heb in de veilige modus de stijl van windows xp naar windows klassiek gezet. Als ik normaal opstart is alles nog steeds zwart. Welk eventlog bedoel je? Als ik de eerste post probeer aan te passen, kan ik de titel niet wijzigen.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
En dan zet ik nog even XP in de topictitel :) Je kan inderdaad de topictitel niet aanpassen, maar dat kunnen wij wel. Wel zou je de startpost nog even kunnen aanvullen met uitgebreide informatie :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

In veilige modus had je wel gewoon beeld neem ik aan,
heb je dan de stijl aangepast of alleen het thema.
tabbladje appearance(weet ff niet hoe t in t NL heet) heeft ook nog wat leuke instellingen die je kunt aanpassen.

Denk dat je daar iets fout hebt staan.

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 20:23:
In veilige modus had je wel gewoon beeld neem ik aan,
heb je dan de stijl aangepast of alleen het thema.
tabbladje appearance(weet ff niet hoe t in t NL heet) heeft ook nog wat leuke instellingen die je kunt aanpassen.

Denk dat je daar iets fout hebt staan.
Dat heeft hij al geprobeert:
nerd66 schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 15:22:
[...]

Ik heb in de veilige modus de stijl van windows xp naar windows klassiek gezet. Als ik normaal opstart is alles nog steeds zwart.

[...]
Nog even ter verduidelijking: het hele scherm is zwart en er is niets te lezen? Of zijn alleen bepaalde delen zwart?

Beeld scherm eigenschappen zijn trouwens te vinden door rechts te klikken, dan ietsjes van onder (eigenschappen dus), en dan Shift + Tab, 3 keer naar rechts (dan zit je bij uiterlijk), dan 1 keer tab (dan zit je in het selecteren van de style), een paar keer naar beneden drukken (zodat je zeker weet dat je de standaard XP style hebt, dan 7 keer tab, en dan enter (Toepassen).

Als het goed is ziet het er nu weer netjes (alhoewel, is de Luna theme wel netjes? :X) uit. Is dat niet het geval, dan weet ik het ook even niet.

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Pagina: 1