Toon posts:

ISDN Webvox + Draadloze DECT-set

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort gaan wij verhuizen en nu willen we een draadloze telefoonset aanschaffen.

Momenteel heb ik een webvox en daarop 2 analoge uitgangen. Zo'n DECT (denk erover om voor een Siemens of Philips ding te gaan) set bestaat uit 2 draadloze toestellen.

Nu willen we dus met die 2 toestellen ook die 2 ISDN lijnen benutten en niet de DECT-basis-station op 1 analoge poort keilen, zodat we maar 1 lijn hebben voor 2 telefoons.... of moet ik dan 2 DECT set's aanschaffen? Dat wordt dan wel erg prijzig....

Het gaat om de Philips DECT5152L of de Siemens Gigaset 3010 Comfort

Alvast bedankt voor de reacties....

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-02 21:30
Neuh, je hebt een DECT basis voor ISDN nodig, een ding wat a.h.w. snapt dat je twee lijnen hebt. Siemens heeft dat spul wel. Zijn nieuw een stuk prijziger door centralefuncties enzo, maar je zou gebruikt eens op zoek kunnen gaan naar een Siemens SX255 of 4170. Daar zitten ook analoge pootjes op, dus dan heb je één basis voor alles.
Ik heb zelf nog zo'n set, maar daarvoor mag je mailen

[ Voor 12% gewijzigd door Maestro op 26-03-2005 15:14 ]

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat