Toon posts:

dvd draait op 2 vd 3 dvd spelers niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb mijn NEC ND-3520A min of meer werkende. Heb nu meerdere dvd's gebrandt en wat blijkt ze doen het allemaal alleen op mijn "HE". Op de SONY en Pioneer van mijn ouders werken ze niet. Heb al ander merk dvd geprobeerd, maar dat maakt niks uit. De brander staat op regio 2, kan verder nergens vinden wat voor regio de HE, pioneer en SONY zijn. Ik hoop dat iemand mij de oplossing weet te vertellen, bedankt.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:26

GaMeOvEr

Is een hork.

Met welk pakket brand je je DVD's?

Zo'n goedkoop merk zit namelijk altijd een DVD-Rom speler in, dus die slikken zo'n beetje alles, als het maar lijkt op een DVD. :P

De "normale" merken zijn wat stricter in het accepteren van disken, als in, is hij niet conform de echte standaard gebrand, herkennen ze hem niet.

Ik had dit ook een tijdje, als ik DVD's met Nero brandde. Met CloneDVD ging het wel altijd goed. Nu tegenwoordig met de nieuwere Nero versies gaat het ook goed, mits het maar UDF is. :)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
naja heb ze tot nu toe allemaal met de nieuwste cloneDVD gebrandt, nog geswitched met de interne burn engine en die nero burn engine. Die interne dan doet hij het wel op de HE en met nero burn engine nergens.

Verwijderd

Ik ben het met GaMeOvEr eens, met Clone dvd krijg je bijna altijd het gewenste resultaat. Bovendien worden de schijfjes die met Clone dvd gebrand zijn in de meeste dvd-spelers geaccepteerd. Ik zelf gebruik Clone DVD al enkele maanden en heb hier geen klachten met het wel of niet lezen van dvd's. Zowel de philips dvd-speler als de DK dvd speler (een of ander no budget merk uit duitsland :7 ) pakken de dvd's goed op.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:26

GaMeOvEr

Is een hork.

Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:54:
naja heb ze tot nu toe allemaal met de nieuwste cloneDVD gebrandt, nog geswitched met de interne burn engine en die nero burn engine. Die interne dan doet hij het wel op de HE en met nero burn engine nergens.
Ik heb dus over de CloneDVD van Elby Software he, ff voor de duidelijkheid. ;) Ik weet dat er ook nog een andere CloneDVD is, want bij mijn CloneDVD kan ik iig niet voor een andere burn engine kiezen, dus ik gok dat jij een andere hebt. ;)

Aannames zijn fataal.

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

DVD+R / DVD-R probleem mischien?

Als je nu +R gebruikt probeer dan een -R, of andersom

If you choose to criticise you choose your enemies

Verwijderd

ligt bijna 100 zker aan hoe je ze brandt.
pak altijd eerst het 1e rarretje uit en niet de 2e dat maakt ook nog weleens verschil.

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 19:17

Caveman

whahoehaha

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 11:34:
ligt bijna 100 zker aan hoe je ze brandt.
pak altijd eerst het 1e rarretje uit en niet de 2e dat maakt ook nog weleens verschil.
ehhh, ??? leg dit eens uit....want ik kan dit niet aan het topic verbinden?

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-01 11:51
Probeer ze op 1 of 2,4 speed te branden

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Pagina: 1