[CMS] CMS met agenda?

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:30
Ik ben opzoek naar een CMS systeem met een agenda functie. Waar de gebruikers bijvoorbeeld een agenda punt kunnen toevoegen op een bepaalde datum en waar andere gebruikers dan commentaar op kunnen geven. En dat gebruikers kunnen aangeven dat ze bij een bepaalde activiteit meedoen op de agenda. Ik heb heel Google al afgespeurd en hier gezocht maar helaas niks gevonden. Ik heb ook al op verschillende CMS systemen gekeken maar geen systeem gevonden dat deze functie heeft. Iemand een suggestie? Of een andere optie voor zo een soort agenda?

[ Voor 10% gewijzigd door Razer op 26-03-2005 17:15 ]

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-04 16:00
Er zijn er veel die dat kunnen, Mambo is er een van (moet je wel de Calender component installen)

Dit is overigens een script request, daar zijn ze niet zo happig op n P&W

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-05 22:18
www.hotscripts.com & www.opensourcecms.com

[ Voor 40% gewijzigd door simon op 26-03-2005 12:58 ]

|>

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:46
Je zou het ook zelf kunnen maken. Op zich is de functionaliteit die je noemt namelijk vrij eenvoudig: een tabelletje voor agendapunten, een tabelletje voor commentaar en een koppeltabelletje die ze aan elkaar knupt. Lijkt me een aardig projectje om programmeren/scripten te leren.

Regeren is vooruitschuiven

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-05 21:55
Dit is inderdaad niet echt iets wat vaak in een CMS zit. Wat wij vaak doen is gebruik maken van TT_News (In Typo3) Dit is een nieuws-module. Deze is echter ook bruikbaar voor vele andere zaken. Als je echt serieus aan de slag wilt is Exchange met webinterface natuurlijk heer en meester op dit gebied.

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:30
Het is ongeveer de bedoeling dat ik een kalender heb, en dat gebruikers daar een activiteit op kunnen plaatsen en andere gebruikers zich hier op kunnen aanmelden en commentaar op kunnen geven. Deze optie zoek ik ongeveer.

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 23:48

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

So you said in de eerste post :) Lees de reacties eens. Er bestaan modules die het kunnen (hoewel het aanmelden een tweede punt is), maar je kunt beter zelfs iets maken, zodat je zeker weet dat het aan jouw specifieke eisen voldoet :) Daarbij is dit, zoals eerder gezegd, een scriptrequest.

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

misschien dat myreact interessant voor je kan zijn. Daar zitten aardig wat intranet functies in zoals een document library en een agenda.

www.myreact.nl

[ Voor 7% gewijzigd door Brakkie op 26-03-2005 17:46 ]

Systeem | Strava

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-05 08:08

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Scriptrequest zijn niet toegestaan in Programming & Webscripting

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'