Geachte Tweakers,
Ik zit met het volgende probleem.
Als ik Windows 2003 Enterprice normaal wil opstarten krijg ik voor het inlogscherm de melding: Active Directory is rebuilding indices...please wait. Ik heb een paar uur gewacht maar nog steeds hetzelfde probleem.
Ik kan de computer wel opstarten als ik F8 indruk en dan de optie Directory Service Restore mode kies.
Na wat speur werk ben ik meerdere oplossingen tegengekomen maar niks hielp.
Ik heb 't volgende geprobeerd.
Opgestart in AD restore mode
Ergens gelezen dat je met ntdsutil dit probleem zou kunnen oplossen maar dat hielp niet.
En Volume Shadow copy uitgezet (wat er volgens mij niets mee te maken heeft)
En uit wanhoop CHKDSK /f geprobeerd maar ook dit hielp niet.
Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft maar het laatste wat ik geinstalleerd heb op m'n server is NNTP, SMTP en een terminal server
Ik hoop dat ik niks belangrijks ben vergeten te melden
Ik zit met het volgende probleem.
Als ik Windows 2003 Enterprice normaal wil opstarten krijg ik voor het inlogscherm de melding: Active Directory is rebuilding indices...please wait. Ik heb een paar uur gewacht maar nog steeds hetzelfde probleem.
Ik kan de computer wel opstarten als ik F8 indruk en dan de optie Directory Service Restore mode kies.
Na wat speur werk ben ik meerdere oplossingen tegengekomen maar niks hielp.
Ik heb 't volgende geprobeerd.
Opgestart in AD restore mode
Ergens gelezen dat je met ntdsutil dit probleem zou kunnen oplossen maar dat hielp niet.
En Volume Shadow copy uitgezet (wat er volgens mij niets mee te maken heeft)
En uit wanhoop CHKDSK /f geprobeerd maar ook dit hielp niet.
Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft maar het laatste wat ik geinstalleerd heb op m'n server is NNTP, SMTP en een terminal server
Ik hoop dat ik niks belangrijks ben vergeten te melden