Toon posts:

[MCE 2005] Password wijzigingen worden niet onthouden*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst met heel veel geklooi Windows XP MCE 2005 werkend gekregen.
Alleen nu staat hier een password op... dat ik niet weet. :'(
Nu zijn er verschillende truukjes voor.. via google had ik er een paar gevonden en geprobeerd, zoals tijdens setup op een bepaald moment shift + F10 te drukken, en dan in het gebruikers accounts gedeelte, ik kan hier accounts aanmaken/verwijderen en passwords veranderen/verwijderen, maar zodra ik dat scherm wegklik is hij alles weer vergeten. 8)7

Weten jullie hoe dit te verhelpen is? doe ik iets verkeerd?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welk password bedoel je dan? Het administrator password?

Het verhaal hierboven bevat weinig heldere concrete aanwijzingen wat je bedoelt. Wat lukt er precies niet? Is de pc virusvrij? Wat heb je allemaal al geprobeerd om dit op te lossen?

Ik pas de titel even aan:
[MCE] Passwords kwijt > [MCE 2005] Password wijzigingen worden niet onthouden*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zoek even op ntpasswd ([google=ntpasswd]) hiermee kan je je password veranderen van een reeds geinstalleerde Windows :)

Verwijderd

Topicstarter
Administrator password inderdaad, zal de link even doorlezen, thnx.

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-04 22:01

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Opnieuw installeren :z ? Ik neem aan dat je nu wel weet op welke manier je MCE 2005 moet installeren op je pc?

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Verwijderd

Topicstarter
Hij is al 3 keer opnieuw geinstalleerd, maar hij blijft maar passwords aanmaken...
Hij spuugd nu weer een error uit, namelijk:

The specified domain either does not exist or could not be contacted.

:/

• fuserke
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-03-2018
ERD Commander. Booten van cd, windowsversie selecteren, laten laden, dan password lock gebruiken. Daarmee kan je het paswoord veranderen van gelijk welke account die gekend is in MCE2005. Werkt overigens met iedere windows versie.

Verwijderd

Topicstarter
Ga hem nu opzoeken en proberen! Thnx!!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 12:52 ]

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-04 22:01

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 12:26:
Hij is al 3 keer opnieuw geinstalleerd, maar hij blijft maar passwords aanmaken...
Hij spuugd nu weer een error uit, namelijk:

The specified domain either does not exist or could not be contacted.

:/
Volgens mij is der iets anders aan de hand :/ . Je vult toch zelf tijdens het installeren het wachtwoord in? Hoe kan dat dan anders zijn daarna? Als eens gechecked op boot virussen? Wissel eens van hardeschijf en laat de oude eruit, wellicht zit er in de bootsector een virus die deze geinige dingen doet.

Kan anders niet bedenken dat windows steeds een andere wachtwoord kiest :+ , misschien een nieuwe beveiligingsfeature van Microsoft (je komt er gewoon niet in :P ).

Connect je trouwens naar een domein? MCE staat bekend niet goed of helemaal niet met domeinen te kunnen werken.

[ Voor 7% gewijzigd door Dukey op 27-03-2005 19:14 ]

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik geen enkel domein... mij is ook niet gevraagd een domein in te voeren...
Heb een 80gb schijf, met op de 1e partitie XP Pro, en op de 2e MCE 2005, dus lijkt me niet dat er iets mis is met de bootsector/schijf...
Pagina: 1