* Rein_stein gebruikt iTunes
[ Voor 19% gewijzigd door Rein_stein op 26-03-2005 13:23 ]
Nou, mn subwoofer doet het duidelijk wel in Winamp hoor, dus dat gaat niet helemaal op.Rein_stein schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:21:
winamp ondersteunt geen 5.1 geluid geloof ik, slechts stereo geluid. Waarschijnlijk doet je hele subwoofer t niet, omdat ie gewoon geen signaal krijgt. Zullen waarschijnlijk wel plugins voor bestaan, die ff downloaden
Misschien staan je geluidsinstellingen niet helemaal goed.
Probeer ook eens zo'n basstest te downloaden, ken de naam niet meer uit mn hoofd, maar dan moet je kunnen horen of je sub echt niet wil werken...
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Had zelf de relatie nog niet gelegd met m'n 5.1 boxen, maar nadat ik daarop dus even ging googlen kwam ik op deze oplossing:Rein_stein schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:21:
winamp ondersteunt geen 5.1 geluid geloof ik, slechts stereo geluid. Waarschijnlijk doet je hele subwoofer t niet, omdat ie gewoon geen signaal krijgt. Zullen waarschijnlijk wel plugins voor bestaan, die ff downloaden
Ga naar preferences (CTRL+P), Output, DirectSound output.. en zet Allow Hardware Acceleration aan...
Nu werkt hij dus wel goed
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
[ Voor 17% gewijzigd door Dentheman op 26-03-2005 15:46 ]
Zie ondertitel
[ Voor 17% gewijzigd door Dentheman op 09-04-2005 16:50 ]
Zie ondertitel