Toon posts:

[msconfig] werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben bij mijn vriendin aan het zorgen dat de PC weer wat opgeschoond wordt want hij was onbegaanbaar door pop-ups en ad-aware. Alles nu verholpen dmv norton/hitman pro, maar een aantal hardnekkige viezigheid krijg ik niet weg. Ik open msconfig, opstarten » maar ik kan uitvinken wat ik wil, als ik ok druk en opnieuw opstart dan heb ik gewoon weer precies hetzelfde lijstje aangevinkt als ik net al had.

Als iemand wat meer weet, graag.

Wes

Verwijderd

fik een cd/ DVD en formateer de zooi :)
Klinkt misschien lullig, maar wellicht is het de minst tijdrovende actie om zeker te weten dat alles goed is

• FireArrow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05-2022
Start - Uitvoeren - Regedit
Aldaar ga je naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
Daar staat bijna alle shit die ook geladen wordt door msconfig...

anders kan je altijd nog naar de HKEY_CURRENT_USER gaan en daar hetzelfde pad volgen en nog was dingen verwijderen :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hoi Wexs,

Hier op GoT doen we altijd even wat eigen onderzoek alvorens we een topic starten. Wat heb je hier zelf al over kunnen vinden? Wat heb je allemaal al geprobeerd? In Windows Operating Systems willen we, naast zoveel mogelijk informatie over de niet goed functionerende opties altijd graag weten welke versie van Windows je gebruikt. Het liefst zien we die vooraan in de topictitel tussen blokhaken, zoals bijvoorbeeld [XP]. Zo heeft ieder subforum op GoT zijn eigen regeltjes. Lees daarom voordat je een topic opent altijd even de policy van dat subforum. Bij ons is dat Windows Operating Systems - Policy :)

Aangezien ik vermoed dat het met de (wellicht slechts deels) verwijderde malle waren te maken heeft, zou je misschien ook nog eens een andere virusscanner over de computer heen kunnen halen.
http://housecall.antivirus.com kan je daarin wellicht assisteren.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.