Toon posts:

na installatie 2de geluidskaart, 1ste verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

net voor mijn BPM Studio een 2de geluidskaartje van SweeX van 14 euro gehaald. moet gewoon werken voor ernaast. erin gezet. software geinstalleerd. niks aan het handje, hij deed het. toen ik BPM wou instellen voor speler 1, geluidskaart 1, speler 2, geluidskaart 2 kwam ik tot de ontdekking dat mijn oude Intel Integraded geluidskaart verdwenen was. ik kan hem nergens meer vinden. nu heb ik nog steeds 1 geluidskaart. en dat is nou net NIET wat ik hebben wil. waarom is die weg? het moet toch kunnen? dat zeiden ze in de winkel ook?
alvast bedankt!

Verwijderd

voor zover ik weet is het niet mogelijk een integrated geluidskaart icm pci kaart te gebruiken...

Verwijderd

Topicstarter
aha...en nu?

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-02 20:21
Nog zo'n sweex ding kopen? :)

Verwijderd

teruggaan naar de winkel waar je t kaartje gekocht hebt en melden dat 't niet was wat je had verwacht en je geld terugvragen.

je kan er ook een extra (zelfde) kaartje bijkopen voor 14 euro en dan kan je alsnog de 2 kaarten naast elkaar gebruiken.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:15
Sommige onboard audio controllers disablen zichzelf als je er een aparte geluidskaart naast zet. Kijken even in de bios wat je keuzes zijn m.b.t. het onboard geluid, soms kun je kiezen tussen Auto, Enabled of Disabled.

Verwijderd

Topicstarter
hoe doe ik dat? en kan ik dan niet mijn computer naar de **** helpen?

Verwijderd

Topicstarter
opgelost het werkt zoals het moet werken, idd door de bios _/-\o_ dank jullie wel
Pagina: 1