USA model

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• nb0287
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-02-2023
Hallo allemaal,

Ik heb een mooie digitale camera (P150) op E-bay gezien.Alleen dit is een USA model.Is er dan veel verschil met het europeese model?Is er bijvoorbeeld een verschil net als ntsc en pal met video systemen.

Alvast bedankt voor het antwoord.
mvg,
Dennis

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Betere vraag; hoe zit het met je garantie?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-01 08:07

Korakal

Up up up!

Je kan toch gewoon de specificaties naast elkaar leggen? We verwachten hier wel enig eigen initiatief van je; zie Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-got

De meeste camera's wordt geen verschil in gemaakt; het enige wat in een aantal gevallen verschilt is de voeding, bij de P150 (was misschien wel handig als je er ook even bij had gezet dat 't een Sony is) stoppen ze een 100-240V adapter dus dat is ook geen probleem.
Let wel op je eventuele douaneheffingen en BTW (wat je in alle gevallen moet betalen).

Verwijderd

Hier kun je de handleiding downloaden, staat ook vast wel in of je kan switchen tussen PAL en NTSC (maar mogelijk ondersteunt je TV beide).

• nb0287
Ik kon hier niks over in de specificaties vinden vandaar mijn vraag.
Het gaat dus om een Sony DSC P150 :D
Korakal schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 10:56:
Je kan toch gewoon de specificaties naast elkaar leggen? We verwachten hier wel enig eigen initiatief van je; zie Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-got

De meeste camera's wordt geen verschil in gemaakt; het enige wat in een aantal gevallen verschilt is de voeding, bij de P150 (was misschien wel handig als je er ook even bij had gezet dat 't een Sony is) stoppen ze een 100-240V adapter dus dat is ook geen probleem.
Let wel op je eventuele douaneheffingen en BTW (wat je in alle gevallen moet betalen).

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-01 08:07

Korakal

Up up up!

nb0287 schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 11:07:
Ik kon hier niks over in de specificaties vinden vandaar mijn vraag.[...]
Dan heb je toch echt niet goed gekeken; ik hoop niet dat je denkt dat ik dat uit m'n hoofd weet...

Ik heb 'P150' op eBay ingetypt, eerste link gepakt, gechecked of 't USA was (check) en daar staat bij: Power Adapter AC-LS5
Dat even [google=Power Adapter AC-LS5] en dan heb je de specificaties snel genoeg gevonden. Iets verder zoeken dan je neus lang is!

Overigens staat in diezelfde eBay advertentie (http://cgi.ebay.com/ws/eB...8543&item=7503316443&rd=1) ook gewoon:
Video Output Yes (NTSC & PAL)

[ Voor 15% gewijzigd door Korakal op 26-03-2005 11:11 ]

• nb0287
Bedankt voor de tip.Ik heb de handleiding gezien.Je kunt dus switchen tussen PAL en NTSC.

Dennis
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 10:59:
Hier kun je de handleiding downloaden, staat ook vast wel in of je kan switchen tussen PAL en NTSC (maar mogelijk ondersteunt je TV beide).

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Deze kan wel op slot, meestal kun je op dpreview de specs van de verschillende cams vinden, als er verschillen zitten tussen de USA en de EU versie, staat dat daar ook vermeld. Verder moet je alleen oppassen met garantie, veel merken leveren geen wereldwijde garantie meer, maar alleen EU, USA en Aziatische garantie.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.