Er is mij aangeraden hier een nieuwe topic over te starten na dit te hebben gevraagd in het algemene ati topic, vandaar dus hier mijn vraag:
Ik ben voor een oom een pc aan het bouwen, niet al te high end, office/emailen maar ook games, geen grafische shit zoals farcry maar wat grafische kracht is wel vereist. Verder wil hij films op kunnen nemen en daarna branden op een dvdtje.
Ik zat te kijken bij Azerty en toen viel mijn oog op een Club3D Radeon 9800SE AIW. Ik draai zelf een 9800SE (met dode pipelines
) en hij draaid best goede prestaties. Voor hun gebruik vind ik het denk ik wat overpowered (toch?) maar ik kon verder geen goede alternatieven vinden.
Ik had alleen een paar vraagjes, kan iemand mij verder helpen? (ik heb geen ervaring met tvkaarten en/of AIW's):
Alvast bedankt, Stevenp
Ik ben voor een oom een pc aan het bouwen, niet al te high end, office/emailen maar ook games, geen grafische shit zoals farcry maar wat grafische kracht is wel vereist. Verder wil hij films op kunnen nemen en daarna branden op een dvdtje.
Ik zat te kijken bij Azerty en toen viel mijn oog op een Club3D Radeon 9800SE AIW. Ik draai zelf een 9800SE (met dode pipelines
Ik had alleen een paar vraagjes, kan iemand mij verder helpen? (ik heb geen ervaring met tvkaarten en/of AIW's):
- Hoe is die tvkaart chip op deze AIW? (kwa kwaliteit)
- Wat voor software zit er bij en wat is goede software ervoor? (het niveau van hun is niet veel hoger dan word/office hoor
)
- Als ik op wil nemen, kan je dan ondertussen tunen? (nee toch, dacht ik?)
- Als ik op ga nemen, hoe gaat dat dan?digitaal of net als bij een video recorder met tijd? (vb: van 15:00 tot 16:00)
- Opgenomen films/programma's, zijn die gewoon te branden met Nero op een dvdtje en kunnen die dan in een "normale" dvdspeler?
Alvast bedankt, Stevenp
[ Voor 4% gewijzigd door stevenP op 26-03-2005 11:03 ]
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB