Toon posts:

[XML] Boek "Essential XML" gratis te downloaden

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Misschien oud nieuws, want Addison Wesley heeft dit boek al in augustus vrijgegeven, maar daar kwam ik gister pas achter... :)

Developmentor and TheServerSide.NET have teamed together to provide you with the entire book "Essential XML Quick Reference", by Aaron Skonnard and Martin Gudgin, . The book offers quick-reference access to the XML Schema, XML, XSLT, XPath and more.

432 pagina's, en erg uitgebreid en overzichtelijk.

Hier is 'ie te downloaden.

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:03

Super_ik

haklust!

dank u, k moet op mn werk nu net gaan werken met xml, en was me al redelijk aan het verdiepen, deze link is dan wel heel handig :)

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Super_ik schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 09:42:
dank u, k moet op mn werk nu net gaan werken met xml, en was me al redelijk aan het verdiepen, deze link is dan wel heel handig :)
XML kan in het begin nogal overweldigend zijn als je kijkt hoeveel aanvullende technieken er bestaan. Een goed boek (heb zelf Professional XML van Wrox) kan het allemaal minder pijnlijk maken.

Verwijderd

Handig. Alleen of ik er aan toe kom is een tweede.
Zijn er niet kleinere boeken die een goeie uitleg geven over XML en SOAP.

• Koeniepoenie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-05 22:42
Wat een timing :)

Ik wilde me net een beetje gaan verdiepen in XML, XSL e.d. Dus dit komt mooi uit ;)

Parse error: syntax error, unexpected GOT_USER in https://gathering.tweakers.net on line 1337

• Darius
  • Laatst online: 06:59
Idd heel handig. Alleen jammer dat het PDF is en niet HTML. Wat dat betreft zijn de oreilly cd bookshelfs stukken handiger.

Verwijderd

Topicstarter
Je moet een gegeven paard niet in de mond kijken, en zo.
Hoeveel O'Reilly / Safari titels zijn er gratis te downloaden?

• Darius
  • Laatst online: 06:59
Legaal niet IIG ;-). Zeg alleen dat het handiger zou zijn als mensen boeken uitbrachten in html format ipv PDF. Dat is vooral makkelijk als je snel iets wilt zoeken en alles op 1 plek wil.

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:53

Reinier

\o/

Darius schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 11:03:
Legaal niet IIG ;-). Zeg alleen dat het handiger zou zijn als mensen boeken uitbrachten in html format ipv PDF. Dat is vooral makkelijk als je snel iets wilt zoeken en alles op 1 plek wil.
Ik heb juist liever PDF, maar dat zal wel persoonlijk zijn.

Bedankt voor de tip van dat XML-boek, kon ik nog net gebruiken voor mijn afstudeerscriptie :P

• FendtVario
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025

FendtVario

The leader drives Vario!

Erg handig inderdaad een naslagwerk voor XML en alles at er bij komt.

PDF vs. XML? PDF is makkelijk als er een inhoudsopgave en links in zitten. HTML kan ook makkelijk zijn, vooral als je ze laat indexeren door een zoekmachine.

www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5

Pagina: 1