[Advies gevraagd] Dode pixel

Pagina: 1
Acties:

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 23:33
Ik heb een scherm gekocht van benq, de fp71e+. Ben er zeer content mee.
Probleem is alleen dat 1 pixel niet helemaal mee kleurt. Wit wordt een grijstint, groen wordt net een andere kleur groen, en rood wordt net een andere kleur rood.

Ik zie het pas als ik vrij dicht op de monitor zit, en het is dus niet extreem hinderlijk.
Momenteel zit ik dus zwaar in dubio. Ik zou graag een perfecte monitor willen maar straks ruil ik deze om en krijg er een monitor met een zichtbaarder mankement voor terug. En stel dat het probleem zich blijft voortslepen tot na terugbreng periode? Ik mag het ding binnen 14 dagen ruilen.

Dus; Bestaan er eigenlijk wel monitoren die geen enkel probleem vertonen? Ben ik te kritisch? Of straks naar de mediamarkt rennen en inruilen?

• FLyTE
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-06 23:27

FLyTE

Hoe of wat?

Je kunt ze gewoon omruilen bij de mediamarkt.

Ik heb hetzelfde gehad.

Na aankoop kan je hem bij de pc-reparatie/service balie testen. Dan weet je zeker of je een goede meeneemt..

Pentium Dualcore E2160 - 2 x 1024mb PC2-5300 - MSI G31M - XFX 8800GTX

• SmoothVision
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-05 21:27
Als ik jou was zou ik gewoon terug gaan naar de MediaMarkt en hem omruilen!

Zelf heb ik er ook 2 Samsung 710T 17" TFT's gehaald, ze waren bij de MM duurder maar hier daar hoef ik geen aparte pixel gerantie te 'kopen'

Gewoon terug gaan, zeggen (evt. laten zien) dat hij niet werkt naar wensen en dat je hem wilt omruilen, bij de MM doen ze daar echt niet moeilijk over!

Ik zou gewoon direct wanneer je dat andere scherm meeneemt vragen of je hem mag testen in de winkel heb ik zelf ook gedaan bij mijn schermen dit was geen probleem..

de 2e x zei de verkoper.. ja 't is nu erg druk dus.. (hij had er liever geen zin in/ tijd voor..) gewoon zeggen ohh dan wacht ik wel even.. toen ging hij maar direct bezig :)

Gewoon omruilen dus tot je een 100% goed functionerende tft hebt ;)

• Lumics
Ik weet dat ik hem mag omruilen. Maar is de kan niet groot dat ik er een monitor voor terug krijg die er nog slechter aan toe is?

• FLyTE
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-06 23:27

FLyTE

Hoe of wat?

Daarom moet je hem even testen voor je naar huis gaat met die monitor..

Pentium Dualcore E2160 - 2 x 1024mb PC2-5300 - MSI G31M - XFX 8800GTX

• Lumics
Gefixed, op de fiets gestapt. andere monitor opgehaald. geen dode subpixels meer.

Kleine moeite, groot plezier!! Bedankt voor meedenken
Pagina: 1