Toon posts:

tv kaart audio

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort de Hauppauge Win TV PCI/FM in mijn pc hangen. Het beeld is prima, maar de audio is ronduit belabberd. Ik heb een SB Live Player 1024 icm FPS 1500 en de tv-kaart is doorgelusd met mijn soundkaart. Daar zou je toch meer van mogen verwachten, dacht ik zo..

Anyway, het geluid lijkt erg distorted (ik kom even niet op het Nederlandse equivalent).

Iemand enig idee? :)

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 11:15
Heb je het beeld op PAL B/G staan? op PAL DK of een van die andere zit het geluid op een andere sub-frequenty (niet 6mhz als ik het goed heb). Hier door ziet het beeld er prachtig uit, maar het geluid zuigt van alle kanten...

Verwijderd

Topicstarter
Dat moet ik dan vanavond eens ff checken...

thnx :)

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33
Hmm, ik zou het niet precies weten waar het door zou komen, maar ik heb dezelfde kaart en bij mij klinkt het perfect. Het enige wat me soms wel een beetje lijkt op te vallen, dat is dat het geluid ineens een stukje helderder (mooier) klinkt, of dat het stereobeeld ineens een stuk wijder is :?

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.