razer daimondbak probs

Pagina: 1
Acties:

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 20:55

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Topicstarter
Ik heb een nieuwe muis.
Razer daimondback (die rooie) maar de driver wordt niet herkend.

Bij het installeren krijg je vaak dat de driver niet gecertificeerd is en dan kan je continue anyway klikken... nu krijg ik bij installatie alleen maar FAILED :(

Ook handmatig het installeren van de .inf geeft geen sjoege, volgens windows zit er in de .inf geen hardware die ermee te maken heeft.. stom eigenwijs besturings systeem :(

Via support op www.razerone.com 2 dingen geprobeerd.
1. handmatig .inf installeren
2. Q. Why do I receive a mesage that the inf file does not contain information about my hardware when
I try to update the Razer Mouse drivers?
de oplossing hiervoor is een beetje lang, maar werkt ook niet. (Failed zegt ie dan alsnog)

Dus weet niet meer wat ik moet doen om dit te veranderen. Iemand anders een goed idee... heb mijn andere muis al losgemaakt en ook daar geen drivers voor geinstalleerd.

Wel heb ik een stom .reg ding gedraaid om de vertraging van je muis uit te zetten, maar toen werkte het ook al niet :(

edit, kan het zijn dat er iets in je msconfig zit waarmee je dit kan veroorzaken.. heb wel de tweak dingen uitgevoerd van black viper (zo heet ie toch), maar wel de safe mode!

system specs
winxp, 3500+, DFI mobo.. verder niet belangrijk dunkt me

wrm kan ik me topic titel niet wijzigen? zie net een typ foutje.

Update.. in save mode dingen doen helpt ook niet.

[ Voor 7% gewijzigd door lawaai op 25-03-2005 22:59 ]

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-02 16:06
Geeft hij soms een error over een file mouhid.sys die hij niet kan vinden/bewerken?

Bij sommige systemen komt het wel eens voor dat deze file word aangepast of gedelete (vraag me niet hoe, maar ik ben het eens tegen gekomen.)

• Epitome
  • Laatst online: 17-02 16:12
(jarig!)
Dat je FAILED krijgt is niet erg...
  • Ga hierna naar Mouse in Control Panel.
  • Tabje Hardware, Properties
  • Tabje Driver, Update Driver...
  • Twee keer onderste radiobutton
  • Have Disk en dan navigeren naar waar je de software heb geïnstalleerd
  • Ok, Next, Ok, Ok
En dan kan je gewoon van alle functies gebruik maken! :)

• lawaai
  • Laatst online: 20-02 20:55

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Topicstarter
Epitome dit heb al geprobeerd.. staat ook in me post.. dan krijg ik de melding dat er geen info over mijn muis instaat.

Neej krijg verder geen foutmelding...

Kan het ook aan iets in me registry liggen dat ik geen schrijf rechten heb op de USB poort?

Thx for support center van razer:
goh,

een support center die de goede tips geeft.. :D

To correct this issue:

1. Open the Razer.inf file the C:\Program Files\Razer\Driver folder.
2. Under [Karna.Mfg], change %Karna.DeviceDesc4% = razerusb7, HID\VID_1532&PID_0001 to %Karna.DeviceDesc4% = razerusb7, HID\VID_1532&PID_0002 3. Save the file.
4. Plug in the mouse.

en dan vindt ie hem wel :)

[ Voor 45% gewijzigd door lawaai op 26-03-2005 09:50 ]