Ok, Ik heb eind 2K4 mijn volledige machine gebackupped. 480GB aan data op DVD's oftwel 120DVD's 3 weken mee bezig geweest. Daarna mijn machine volledig overnieuw geinstalleerd en gepoogd de backups terug te zetten, ALLE 120 dvd's onleesbaar/corrupt. Diverse spelers in mijn machine gebouwd maar niets mocht baten. Vlak daarna op een lan party zo'n 20 machines geprobeerd maar geen enkele leest mijn DVD's. Sinds kort heeft mijn schoonvader er een 2e machine bijgekocht om mee te testen. Daar heeft hij een LG Multi DVD brander ingezet. En wonder boven wonder, deze machine kan met isobuster ALLE data van de corrupte schijven afhalen.?!? Nu zit ik alleen met een probleem,... HOE KAN DAT?
Wat specs:
Mijn Machine waar de DVD's op gebrand zijn
K8V SE deluxe / AMD 64 3000+ / 1GB / 2x 160gb S-ata 1x 200gb S-ata / Nec 2500 Brander / Benq lezer. WinXP SP2/SuSe 9.0
De machine die het op dit moment aan het recoveren is:
Intel Mobo / 1 Ghz P3 / 512mb / 40 gb / WinXP SP2
Verder op diverse spelers gepoogd te lezen, phillips, LG, benq, goedkope b merken.
Diversen os'sen vanalles en nog wat.
Ik hoop dat jullie hier een idee over hebben want ik sta versteld!
Wat specs:
Mijn Machine waar de DVD's op gebrand zijn
K8V SE deluxe / AMD 64 3000+ / 1GB / 2x 160gb S-ata 1x 200gb S-ata / Nec 2500 Brander / Benq lezer. WinXP SP2/SuSe 9.0
De machine die het op dit moment aan het recoveren is:
Intel Mobo / 1 Ghz P3 / 512mb / 40 gb / WinXP SP2
Verder op diverse spelers gepoogd te lezen, phillips, LG, benq, goedkope b merken.
Diversen os'sen vanalles en nog wat.
Ik hoop dat jullie hier een idee over hebben want ik sta versteld!
I said I'd be back...