A8N-SLI met 2x Gainward 1960PCX Ultra (6600GT) geen SLI

Pagina: 1
Acties:

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 08:42
Ik heb hier een Asus A8N-SLI met twee Gainward 6600GT's in SLI opstelling.
De selectorcard staat op dual card en de SLI bridge zit er op.
Ik heb ForceWare 66.93 en 71.84 geprobeerd, beide zonder succes.

Wat er precies aan de hand is... SLI werkt niet, verder zijn we niet. Hij laat geen SLI select pagina zien in het 6600GT tabblad zien. Ook aan de hand van de 3DMark05 scores zien we dat het niet werkt: 3700 punten.
Erg mager voor een Athlon64 3500+ met 1GB ram.

BIOS hebben we op SLI auto detect en SLI forced al gezet, zonder resultaat. BIOS is versie 1001.

Zo zou het toch moeten werken? Of vergeten we nu iets?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Heb je al andere chipset drivers geprobeerd voor het moederbord?

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Ruuddie
Jups, dat maakt ook geen verschil.
Nieuwe nForce4 drivers uit de meuktracker zijn momenteel geinstalleerd.

• Ruuddie
Na een paar uur kloten zijn we nog geen bal verder.
Morgen maar die twee kaarten in proberen te ruilen voor een 6800 of zo...

Het ziet er naar uit dat net deze combo niet werkt of zo :X

Verwijderd

SLI bridge er goed opgedaan? Probeer t ook eens met de sli-selector op dual ... Ook zou ik een bios update aanraden, 1006 werkt erg goed bij mij, wellicht dat het ook voor jou een oplossing is ....

Verwijderd

heb je sli wel geenabled bij 3dmark?, met zo'n proggie, en geet ie in de advanced settings tab ook aan dat het mobo 2 kaarten ziet?

Verwijderd

Ik heb hetzelfde moederbord als jij, alleen met 2 6800gt's. Ik heb gewoon de kaarten erin gestoken,
de connector op het moederbord op dual channel gezet en toen de PCI-e brug erop gezet. Wanneer
ik op ging starten, moet je in de BIOS je SLI actieveren, en wanneer je dan in windows komt, krijg
je rechts onderin een melding dat je je SLI gemonteerd hebt. Hier moet je dan een keer op klikken en
nog even het bovenste hokje aanvinken als ik me niet vergis. Dan kun je opnieuw opstarten en even
de nieuwste drivers installeren, bij SLI altijd belangrijk dat je dat goed bijhoudt. Daarna zou je gewoon
je 3D Mark moeten kunnen runnen, dan heb je het exact hetzelfde gedaan als ik deed. Moet toch
wel boven jou punten uit komen denk ik...

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-07 18:21
lol, topic is van 28 maart 2005 gast , dat is snel 12 maanden terug. 8)7 , maar namens de TS bedankt voor de informatie :+

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Pagina: 1