De stemmen zijn geteld!
Als je nieuwsgierig bent naar de uitslag (en wie is dat nou niet
), klik dan hier om de stemuitslag te zien.
Gefeliciteerd!
Als je nieuwsgierig bent naar de uitslag (en wie is dat nou niet
Gefeliciteerd!
[ Voor 41% gewijzigd door Mark83 op 25-03-2005 20:16 ]
Forza Mucca!
[ Voor 23% gewijzigd door iisschots op 25-03-2005 20:21 ]
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Wordt daar miss mijlpaal geserveerd? of alleen door?iisschots schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:21:
Woei we hebben een winnaar. GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
* iisschots heeft nu al zin aan de bbq
Verwijderd
Verwijderd

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 22:25 ]
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Paar jaar? paar wekenJustMe_ schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 22:27:
haha geniaal, die actie van MarcyDarcy kan over een paar jaar weer in een DPC quiz-vraag verwerkt worden
[ Voor 20% gewijzigd door Mark83 op 25-03-2005 23:14 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2005 00:16 ]
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 21:13:
Kwestie van tijd dat Miss Poesch zich bij [DPC]KattenGrid aansluit?
Ik begrijp dat dit een grappige thread is, die, zeker in combinatie met de namen 'Kattengrid' en 'Poesch', aanzet tot het maken van redelijk melige posts, maar we hebben hier met elkaar afgesproken dat we geen leden werven in de DPCH.
Forza Mucca!
Verwijderd
ik heb er niks mee te maken waar jij het nu over hebt..... want ik mag toch wel zeggen dat miss poesch welkom bij ons is... want als ze bij ons komt, hebben wij waarschijnlijk een mijlpaal te pakkenRollerjooster schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 01:06:
[...]
[...]
Ik begrijp dat dit een grappige thread is, die, zeker in combinatie met de namen 'Kattengrid' en 'Poesch', aanzet tot het maken van redelijk melige posts, maar we hebben hier met elkaar afgesproken dat we geen leden werven in de DPCH.
Als deze posts ironisch bedoeld waren, trek je er dan niks van aan. Als ze dat niet waren, let er voortaan dan even op
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2005 01:33 ]
Ok, prima danVerwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 01:31:
[...]
ik heb er niks mee te maken waar jij het nu over hebt..... want ik mag toch wel zeggen dat miss poesch welkom bij ons is... want als ze bij ons komt, hebben wij waarschijnlijk een mijlpaal te pakkendus ik zie niks fouts in mijn tekst
[ Voor 5% gewijzigd door Rollerjooster op 26-03-2005 01:37 ]
Forza Mucca!
Verwijderd
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Verwijderd
Nog meer wensen ferdiferdivaneeten schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 15:36:
Moeten we vaker doen, zo'n miss verkiezing. Hebben we niet nog een miss-die-bier-of-cola-naar-dorstige-statsbakkers-brengt nodig? Of een miss-inhaal-stats-die-net-zoals-bij-bokswedstrijden-de-bordjes-omhoog-houdt?![]()
BeLlAdOnNa helaas voor jou dus net 2e, maar misschien kun je af en eens Poesch assisteren als het af en toe te veel wordt voor haar?
En Poesch we willen dus wel elke dag een nieuwe pose in je koeienbikini
Van klussen krijg je grijze haren
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Een 0 is slechts een 1 in ontkenningsfase
Van klussen krijg je grijze haren
Verwijderd
Verwijderd
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq