Wat is een goede roteerbare 17" tft scherm tegen lage prijs

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik ben nu reeds in bezit van een Ilyama E431s tft scherm, ben nu echter opzoek naar een 2de tft scherm van 17" om er staand naast te zetten...

Aan de volgende eisen moet hij voldoen:

Roteerbaar
17" beeld diagonaal
DVI is niet vereist,
dunne rand
zo laag mogelijke energie verbruik, liefst iets van 30 watt, maar 40 is ook goed.
Refresh rate hoeft niet extreem laag, 16ms zou fijn zijn, maar 25ms mag ook als die veel goedkoper zijn.
prijs mag niet meer dan 250 euro zijn, lager is beter..
------------

Ik heb een philips scherm gezien die een rand had waar je notitieblaadjes in kon schuiven en vast worden geklemd, zijn er nog andere merken die zoiets aanbieden?

Er zijn tegenwoordig zoveel schermen, dat ik er niet genoeg zicht meer heb op wat een goede koop is...

BMW i4 | NIO ET5 | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V156 BMS 216 met CT003 V122

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

wat bedoel je presies met 'roteerbaar' als ik vragen mag?

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

de poot moet roteerbaar zijn? Die kun je gewoon los kopen?

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Ik heb hier een samsung 171S. "Oude" tft .. heeft een dikke rand. Is verder prima. En een ppot die helemaal roteerbaar is. Wel geinig met portret software is het handig a4'tjes lezen.

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Met roteerbaar is dat je hem in potret kan zetten... Scherm een kwartslag roteren zodat ie rechtop staat..

BMW i4 | NIO ET5 | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V156 BMS 216 met CT003 V122

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Wat is er mis aan het gebruik van een zoekfunctie? Zoiets moet je toch zelf kunnen uitvinden lijkt me.

Kies maar uit: http://www.google.nl/sear...oeken&meta=cr%3DcountryNL

ARME AOW’er

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

is eigenlijk gewoon een zoekvraag.. beetje zoeken kan geen kwaad. Zoek dus gewoon naar een roteerbaar arm.

• Pollewob
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Ga ajb eerst even zelf op zoek, met een lijstje eisen kan je zo de sites van de verschillende fabrikanten afgaan :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.