Mod(d)eraten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liberque
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 15:46

liberque

Vrijzinnig!

Topicstarter
Ik begin me stilletjes aan af te vragen wat er bij Tweakers.net onder moderaten verstaan wordt. Is het nu daadwerkelijk de bedoeling dat er objectief wordt gemodereerd of gaat het er om of je het zelf ergens mee eens bent?

Neem nu mijn eigen post op nieuws: Ericsson klaagt Sendo aan voor patentschending. Daarin staat niets anders dan 2 linkjes naar andere tweakers.net artikelen over Sendo en mischien zijn die wel interresant maar is dat een +4 waard? Daar direct opvolgend de reactie van a.prinsen: waarin hij mijn interpretatie (die ik niet eens had) weerlegd met een cliche wat zo c/p-ed zou kunnen zijn uit een ander topic.. en alweer +4.

Natuurlijk vind ik het wijs als een posting van mij helemaal omhoog gemod wordt maar ik vraag me dus zelfs bij mijn eigen postings wel eens af of dit wel zo terecht is. +4 is in mijn eigen ogen echt iets like: dit MOET je lezen, +3: mag je eigenlijk ook niet missen, +2: linkjes, goed onderbouwde meningen of aanvullende info, +1 gemiddeld, 0: niet de moeite waard... -1: moet verwijderd worden. Als ik dit verkeerd zie verbeter me dan aub want dan ben IK verkeerd aan het moderaten.

Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

liberque schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:03:
. . . +4 is in mijn eigen ogen echt iets like: dit MOET je lezen, +3: mag je eigenlijk ook niet missen, +2: linkjes, goed onderbouwde meningen of aanvullende info, +1 gemiddeld, 0: niet de moeite waard... -1: moet verwijderd worden. Als ik dit verkeerd zie verbeter me dan aub want dan ben IK verkeerd aan het moderaten.
Kort samengevat: jouw insteek is de juiste, maar helaas is er een veel te grote hoeveelheid users die modereren een heel stuk minder serieus nemen en er puinhoop van maken :/
Gelukkig zijn er ook mensen die actief meewerken om de grootste fouten recht te (laten) zetten.

Het draadje wat jij aandraagt mag idd wel wat extra aandacht hebben.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀