Toon posts:

goedkoopste bigtower kast atx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wat is de goedkoopste atx bigtower die jullie zo weten ? ik de pricewatch staat 150 piek +- is dit de absolute bodem :? gaat niet zo zeer om de voeding die kan ik overzetten van mijn huidige kasten.

En weten jullie misschien of er ook alleen body's te krijgen zijn zonder voeding ? bvd

Verwijderd

Topicstarter
niemand :?

Verwijderd

Er zijn wel kasten te krijgen zonder voeding, maar dat zijn over het algemeen de wat duurdere kasten.
Bij zo'n elcheapo kast krijg je er automatisch een elcheapo voeding bij, dus investeer alsjeblieft in een goede Aopen kast of zo, dan krijg je er gelijk een kwaliteits voeding bij.

Verwijderd

Ga eens wat computerbeurzen af. Bij ons was er kerel die er verkocht voor 1000fr, zo'n 50 gulden, met 300watt voeding. Dat is het goedkoopste wat ik al gezien heb, maar ik vertrouw het voor geen haar, want hij verkocht ook cd-romplayers met een klein onderschrift, nl "met klein defect" :?

Verwijderd

Topicstarter
ach zo , kijk ik heb al 2 300 watt voedingen niet de beste maar goed ze trekken het die zitten nu in el cheapo miditowers , en voeden mijn a7v en kt7 raid ( minder cheap )
ik had nooit ruimte voor bigtowers tot nu want ik heb mijn kamer opnieuw ingericht maar het mag niks kosten ff geen geld meer,
en het gaat alleen om meer ruimte in de kast omdat beide systemen beetje oced zijn en ik heb op de hcc casefans gekocht die ik dan kan gaan gebruiken , ik schroef dan gewoon de 300 watt voedingen uit de midi in de lege bigtowers als ze al te krijgen zijn leeg ...

maar voor f 50 ( zie hierboven ) wil ik wel zo'n bigtower met cheape voeding hebben hoor !!! ) liefst 2 dan ( 100 piek is redelijk jah ;) ) kunnen jullie me misschien tips geven van beurzen waar jullie ze zo goedkoop gezien hebben ? bvd of gewoon locaties hier en daar }:O GO DPC !!