het zit zo
we hebben nu hier in gendt adsl light van freeler (1600/512? zoiets).
nu belt er vrijwel niemand thuis dus wilden ze de telefoon eruit gooien.
ik er natuurlijk tussen gesprongen om te zeggen dat ik op die manier geen internet meer zou hebben.
is me vader een beetje rond gaan vragen aan vrienden etc wat die hadden.
hij kwam tot de conclusie dat kabel wel erg fijn is (die mening deel ik nog niet echt met hem).
een vriend had dus kabel via wanadoo voor ~20 euro p maand.
op forums word regelmatig gezegd dat je met kabel klote ping hebt, maar dat zijn allemaal oude topics.
ik ben een fanatieke gamer en weet dus ook dat die 20 ms het verschil kunnen zijn tussen leven en dood, dus moet ik geen ping hebben van 200 in een FPS.
mijn vraag is dus:
is het aan te raden om over te stappen op kabel, of ga ik hierop achteruit? (voordelen en nadelen tegen elkaar afgewegen dan he)
we hebben nu hier in gendt adsl light van freeler (1600/512? zoiets).
nu belt er vrijwel niemand thuis dus wilden ze de telefoon eruit gooien.
ik er natuurlijk tussen gesprongen om te zeggen dat ik op die manier geen internet meer zou hebben.
is me vader een beetje rond gaan vragen aan vrienden etc wat die hadden.
hij kwam tot de conclusie dat kabel wel erg fijn is (die mening deel ik nog niet echt met hem).
een vriend had dus kabel via wanadoo voor ~20 euro p maand.
op forums word regelmatig gezegd dat je met kabel klote ping hebt, maar dat zijn allemaal oude topics.
ik ben een fanatieke gamer en weet dus ook dat die 20 ms het verschil kunnen zijn tussen leven en dood, dus moet ik geen ping hebben van 200 in een FPS.
mijn vraag is dus:
is het aan te raden om over te stappen op kabel, of ga ik hierop achteruit? (voordelen en nadelen tegen elkaar afgewegen dan he)