Toon posts:

msi-k7tpro-2 (of2a) hoever hebben jullie hem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde even weten hoe ver iedereen met dit mobo is gekomen. Ik heb een tbird900@1000 met normaal voltage (nog niet verder geprobeerd).

Hoe ver zijn jullie gekomen, want ik heb weleens iets van dit mobo gelezen dat ie snel instabiel wordt bij het oc-en van je proc (bij mij niet dus) :)

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

pro2 met Duron 750 @ 8.5 x 105 =892,5
vcore op 1,80.
ik ga binnenkort nog hoger proberen, heb dit setje nog maar net:)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

pro2 Duron 800 @ 1000 10 x 100 ;) vCore 1.7

• Kit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-07 18:05

Kit

Pro2 Duron 650@1000 (9.5x105) 1.825v

Verwijderd

Msi-k7tpro-2 instabiel:???? Dat is de eerste keer dat ik zoiets hoor. Sommige sites zeggen zelfs dat het stabieler is dan een Asus of een Abit. Persoonlijk betwijfel ik dit wel.

Verwijderd

Ik heb dit al eens gevraagd in dit forum, maar misschien leest iemand met een antwoord het nu wel: is er een voltage-mod voor dit mobo???

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 21:44

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Op dinsdag 09 januari 2001 02:43 schreef funksngrooves het volgende:
Ik wilde even weten hoe ver iedereen met dit mobo is gekomen. Ik heb een tbird900@1000 met normaal voltage (nog niet verder geprobeerd).

Hoe ver zijn jullie gekomen, want ik heb weleens iets van dit mobo gelezen dat ie snel instabiel wordt bij het oc-en van je proc (bij mij niet dus) :)
Wat is je temp? Ik heb namelijk ook een T-Bird 900 en wil em gaan overclocken. BTW, heb je gewoon de potlood te hand genomen voor het unlocken?

Wreckerrm

• Kit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-07 18:05

Kit

Op dinsdag 09 januari 2001 16:57 schreef Subwoofer het volgende:
Ik heb dit al eens gevraagd in dit forum, maar misschien leest iemand met een antwoord het nu wel: is er een voltage-mod voor dit mobo???
YUP, kan ingesteld worden in de bios, max. 1,850v in stapjes van 0,025v

Verwijderd

Neen, een echte mod. Solderen enzo, om meer dan 1,85V te hebben.>:)

(2 typfoutjes :+ )

Verwijderd

is het mogelijk dat mijn Duron 800 ongelockt is? Er zitten nl geen breukjes in de L1 bruggen, kan het dan zijn dattie op een andere manier gelockt is? ( ik stel deze vraag voordat ik het gaat proberen, want ik ben heel voorzichtig met mijn schatje :) )

Verwijderd

Ik heb ook dat moederbord en een AMD 900Mhz. processor met een FreeSpeed kaartje ofzo, hoe kan ik die goed overklokken? 1200 moet toch haalbaar zijn volgens mij...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een standaard 90,- cent HB vul potlood gebruikt en daarmee de lijntjes getrokken. Zonder al mijn casefans wordt ie nu 45c cpu 30c kast stressed. Met heel die een zooi casefans erbij meestal stressed rond de 35C
Pagina: 1