Toon posts:

Brothers in Arms problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zojuist Brothers in Arms legaal gekocht maar hij doet 't niet (fatsoendelijk). Ik heb hier thuis beschikking over 2 PC's: 1 desktop en 1 laptop. De specs van beide systemen zijn:

Desktop:
AMD Athlon XP 2700+
256mb geheugen
ATI Radeon 9500 videokaart

Laptop
AMD Athlon XP Mobile 2800+
512 MB Geheugen
Mobile ATI Radeon 9200 videokaart

Op mijn laptop zijn de problemen 't ergst. De kleuren kloppen niet, achtergronden blijven "op-puppen" en op een vast punt in 't begin van 't spel (waar je de leiding krijgt over je eerste persoon) slaat ie de pin er in (mooi blue screen of death).

Op de desktop loopt 't redelijk, alleen op willekeurige momenten blijft 't spel hangen! en af en toe gaat 't nogal traag maar voor de rest loopt 't prima

Wat kunnen hier de oorzaken van zijn dat ie op beide systemen niet werkt?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Nieuwste drivers voor je grafische kaart?

Nieuwste DirectX?

Verwijderd

Topicstarter
WHOOPAH!!

ik heb de nieuwste drivers van Omega geïnstalleerd en ze werken nu op beide pc's!! Daar het me wel verbaasd dat ie 't op mijn laptop doet, mobile graphic cards worden namelijk niet ondersteund en op mijn laptop loopt ie momenteel als een tiet :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
In andere topics is ook terug te vinden dat het met de omega drivers idd wel lijkt te werken. Mooi toch :)

Verwijderd

Topicstarter
ja, heb hier ook een post van gemaakt op het forum van Gearbox...wel zo netjes om mede gamers dit te laten weten :)

Maar hier mag nu wel een slotje op, bedankt allemaal!
Pagina: 1