Hallo,
Ik ben vanmiddag uren bezig geweest om alleen even een paar simpele wijzigingen in exchange door te voeren.
wat is het geval.
Wij zijn overgestapt van hosting maatschappij en moeten nu de gebruikersnamen / wachtwoord en pop adres locatie wijzigen van waar exchange dit download.
Wat ik heb veranderd:
mail.mijndomeinnaam.nl werd -> pop.mijndomeinnaam.nl
login voor pop werd omgezet van hjansen naar -> harry.jansen@mijndomeinnaam.nl
en uiteraard het daarbij behorende password.
Dit heb ik voor alle 4 de gebruikers zo aangepast. in principe maar een hele kleine wijziging. maarja, hij download nu geen mail meer.
ben ik ergens iets vergeten in te stellen? ik heb de server zelfs opnieuw gestart omdat misschien de mailservice eruit lag. maar hij bleef wijgeren.
wat wel werkt: we kunnen wel naar buiten versturen.
we kunnen ook mail naar onszelf sturen (hij stuurt het intern door).
wat ook werkt is het pop account bij provider. ik heb met webmail ingelogt en zag daar 3 ongelezen mailtjes staan.
is windows 2003 nou zo lullig of ben ik vergeten nog ergens een instelling aan te passen?
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen want ik zit aardig hoog ermee.
Alvast bedankt!!
Ik ben vanmiddag uren bezig geweest om alleen even een paar simpele wijzigingen in exchange door te voeren.
wat is het geval.
Wij zijn overgestapt van hosting maatschappij en moeten nu de gebruikersnamen / wachtwoord en pop adres locatie wijzigen van waar exchange dit download.
Wat ik heb veranderd:
mail.mijndomeinnaam.nl werd -> pop.mijndomeinnaam.nl
login voor pop werd omgezet van hjansen naar -> harry.jansen@mijndomeinnaam.nl
en uiteraard het daarbij behorende password.
Dit heb ik voor alle 4 de gebruikers zo aangepast. in principe maar een hele kleine wijziging. maarja, hij download nu geen mail meer.
ben ik ergens iets vergeten in te stellen? ik heb de server zelfs opnieuw gestart omdat misschien de mailservice eruit lag. maar hij bleef wijgeren.
wat wel werkt: we kunnen wel naar buiten versturen.
we kunnen ook mail naar onszelf sturen (hij stuurt het intern door).
wat ook werkt is het pop account bij provider. ik heb met webmail ingelogt en zag daar 3 ongelezen mailtjes staan.
is windows 2003 nou zo lullig of ben ik vergeten nog ergens een instelling aan te passen?
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen want ik zit aardig hoog ermee.
Alvast bedankt!!