[CS 1.6] Console cheats werken niet...

Pagina: 1
Acties:

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Ok niet gelijk gaan flamen enzo, ik heb zelf ook een enorme hekel aan cheaters op >> Public << servers, en ik zat me vandaag enorm te vervelen en dacht ik ga mn eigen botjes eens ownen, na een tijdje gespeeld te hebben vond ik het maar saai en ik wilde wat console cheats gaan proberen, op mijn LAN dus he.. dus ik sv_cheats "1" gezet en wat codes ingevoerd

- gl_zmax 100
- cl_forwardspeed 999
- cl_sidespeed 999
- cl_backspeed 999

maar ze werken geen van allen!! hoe kan dit nou? deze codes geven ze toch op de meeste sites aan... doe ik iets verkeerd??

en nogmaals, ik wil niet gaan cheaten op een public server, dat is echt te lame voor worden, maar tegen mn bots. dus niet gaan flamen dat cheaten zielig is enzo...

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:48
Staat hij wel multiplayer cheats toe?

|>

• Thrilled
hoe weet ik dat / hoe kom ik daar achter en hoe kan ik dat zonodig aanpassen? als dat al mogelijk is...

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
is het niet sv_cheats 1 :?

als het goed is kan je het ook in het menu van cs aangeven of er wel of geen cheats gebruikt mogen worden, gewoon bij server setting geloof ik (tis alweer een tijdje terug dat ik iets met cs1.6 gedaan heb)

• Thrilled
oh ik krijg bij een andere cheat de melding: cant set "cheatname" in multiplayer mode...

neem dus aan dat het niet kan??

hoe kan ik het wel doen want ik weet dat het mogelijk is...
PilatuS schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 16:16:
is het niet sv_cheats 1 :?

als het goed is kan je het ook in het menu van cs aangeven of er wel of geen cheats gebruikt mogen worden, gewoon bij server setting geloof ik (tis alweer een tijdje terug dat ik iets met cs1.6 gedaan heb)
ik heb net gekeken en ik zie nergens een optie om cheats toe te staan..

en als ik sv_cheats 1 intype krijg ik geen werkende cheats

argh allemaal sites die zeggen sv_cheats 1 en dan kan je die hele waslijst eronder invullen, maar bij mij doet echt niks het! behalve de impulse 101 en dan heb ik cash, maar dat is ook een cheat van niks...

heeft niemand de gouden tip?

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2005 00:36 ]

• Thrilled
Niet je topic zo snel omhoog kicken. Als je toch snel wat te melden hebt, gebruik dan de edit knop

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2005 00:36 ]

Verwijderd

Waar doe je dat sv_cheats 1? Doe je dat op de server op op de pc waarop je speelt? Of run je geen dedicated?

Anyway: de server moet weten dat cheats enabled zijn. Kijk eens in je config van de server (en dan bedoel ik het bestandje waarin de gegevens zijn opgeslagen, meestal *.cfg oid). Zoek daat sv_cheats "0" en maak van de "0" een "1".

Ik denk dat dat jouw probleem oplost. Ik kan helaas niet voor je kijken, ik heb het spel zelf niet, maar bij de meeste servers kun je dit zo doen.

Wat ik wel raar vind trouwens, dat impulse 101 wél werkt...

• Thrilled
ik run geen dedicadet maar gewoon een lan servertje waar ik zelf in mee speel..

• Snuffert
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:50
uhm, die cheats die jij bedoelt, zijn die niet voor half-life? ik speel al tijd cs maar die cheats nog nooit tegengekomen, kweet alleen dat impulse 101 het doet voor cs.

hmz...

• Thrilled
Snuffz0r schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:49:
uhm, die cheats die jij bedoelt, zijn die niet voor half-life? ik speel al tijd cs maar die cheats nog nooit tegengekomen, kweet alleen dat impulse 101 het doet voor cs.
dat zou heel misschien kunnen maar heb je dan cheats voor cs?

• Snuffert
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:50
volgens mij niet, enige cheat die ik ken is impulse 101 en als je andere cheats wil zal je met programma's moeten werken. maar dan heb je een grote kans dat je een steam ban krijgt ook al speel je op een lan server

hmz...

Pagina: 1