Toon posts:

x800 koeler wil er niet af

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een gaar probleem. Ik ben al de hele middag bezig met een poging om mijn wc setup in elkaar te krijgen maar nu wil die gare stink koeler van mijn x800 er niet af. Als ik de schroefjes wil losdraaien dan draaien die alleen maar stuk maar los gaan ze niet. Heeft iemand nog wat tips?

Verwijderd

Ze zal ze eruit moeten boren als je niet loskomen door te draaien. Dremel raad ik ten zeerste af.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

zijn dat niet kuntstof schroefjes? Vaak moet je aan de achterkant twee pinnetjes naar elkaar toe knijpen en kan je hem zo naar boven drukken (eruit dus) :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• mies-ttk89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-07 10:00
een haardroger werkt meestal gewoon wat opwarmen en dan komt hij gewoon los ! :)

ik ben niet verantwoordelijk voor als er iets gebeurd waardoor hij defect raakt !

[ Voor 36% gewijzigd door mies-ttk89 op 25-03-2005 16:18 ]

Nederland | WAGO | Loxone | Smart Home

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 19:05

ReseTTim

Chocolate addicted

diepvries wil ook werken ;) ffies in een anti-statisch zakje.. half uurtje erin ofzo..

oud pinpasje op de kaart leggen en dan een platte schroevendraaier er tussen.. zo heb ik het iig een aantal keer gedaan.. :)

Ik ben niet verantwoordelijk voor als er iets ernstig gebeurt!!

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:39
In de vriezer leggen en daarna loshalen gaat toch ook?

(of haal ik nu 2 dingen door elkaar)

goeie tim 8)

Ook ik ben niet verantwoordelijk voor nadelige gevolgen door mij advies, daaronder valt ook een videokaart die als ijsje te gebruiken is of een ijs(el)co

[ Voor 49% gewijzigd door Yofresh op 25-03-2005 16:12 ]

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
als het goed is moet het op de manier die Turkish aangeeft wel moeten lukken, de meeste gpu koelers die ik ben tegen gekomen hebben namelijk zulk soort schroefjes

dus de pinnetjes aan de achterkant goed indrukken en dan zou ie zo los moeten komen

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-07 15:29
PilatuS schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 16:12:
als het goed is moet het op de manier die Turkish aangeeft wel moeten lukken, de meeste gpu koelers die ik ben tegen gekomen hebben namelijk zulk soort schroefjes

dus de pinnetjes aan de achterkant goed indrukken en dan zou ie zo los moeten komen
Nee, ik als ex x800 eigenaar (is nu @rma :X ) weet dat het gewoon superkleine schroefjes zijn die je los moet draaien en klaar.
Zeer easy eigenlijk, vergeet de ene grotere schroef links boven op de kaart niet!

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal het is gelukt! kan een x800 core eigelijk veel druk aan? want er komt best veel druk op te staan als ik zo voel.

Verwijderd

niet te hard aandraaien en zorgen dat je hem P L A T op de core schroeft, dan kan er niet zo veel gebeuren imo
je voelt vanzelf wel als hij goed zit

• Solovine
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02-2024
Die kaart kan aardig wat hebben hoor, van 30 kilo zou ik niet eens versteld staan.

Ik heb nog nooit gehoord van een gecrushte X800 core, ik denk dat hooguit de kaart krom gaat staan, maar dat merk je snel genoeg.

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-07 15:29
Ja druk kan ie zeker veel aan, mijn kaartje stond zelfs een heel klein beetje krom toen ik mn wc blok erop had geschroeft, het zat zelfs zo strak dat de letters van de ati core nu in mn onderkant van mn wc blok gedrukt staan :P

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Verwijderd

En aan je Sig te zien heb je nu een dode X800, het zou toch niet komen door hem zo hard aangedraaid te hebben of wel ;)

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

offtopic:
@NCompagny
http://specs.tweak.to/9058
Mmm, welke zou up to date zijn...

There is no place like ::1

Verwijderd

@ swampy ik bedoel dat ding onder zijn naam (weet ook nie hoe dat heet :X )

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-07 15:17

Ray

maarre hoe heb je hem er nou af gekregen dan ??

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Gewoon ff een paar uur in de vriezer leggen idd, daarna haal je em er zo af.
Pagina: 1