Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

T-mobile rommel uit nokia 6600 halen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een 2e hands nokia 6600 gekocht.
Heb het toestel gister helemaal gecleant van alle software en een harde reset gedaan,
Nu start hij op met een t-mobile logo en de rechter blauwe knop staat t-zone boven.
hoe krijg ik die dingen weg uit het toestel ? ( ook het t-mobile theme)

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:29
Nu weet ik niet wat je met alle softwzre gecleaned bedoel :?

Maar ik zover ik weet als je er een nieuwe firmware in flasht of de originele is die tmobile rommel weg.

maar let op , op dit forum gaan wij het daar niet over hebben zoals hoe dat moet en waar dat moet.

Suc6 ermee.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Je kan het operator logo weghalen, maar niet dat tzones knopje onderin, toevallig heb ik daar gister naar gezocht, en aan iemand gevraagt die er veel van wist. Volgens hem is de enige manier om dat knopje weg te halen hardware matig flashen.

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-11 08:36
Op mijn Siemens M55 kon ik in de filebrowser een "geheime code" invoeren en dan liet hij ook verborgen mappen zien. Hier kon ik dan simpelweg de Telfort opstartlogo's e.d. weggooien.

Wellicht is dit ook mogelijk met je 6600?

Verwijderd

Topicstarter
voor ik hem een harde reset heb gegeven had ik geen t-mobile logo in het begin
en dat rechter knopje stond als zijnde contact list en niet als zijnde t-zone
Het moet toch mogenlijk zijn om aan die knop wat anders toe te wijzen?
Wat betreft flashen en dergelijke, daar begin ik niet aan, vind het te riskant om me daarmee te wagen.

heb een file browser er op staan (seleq ofzoiets) en die ziet ook hidden mappen, weet aleen niet waar te zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
Galaxis schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 15:40:
Nu weet ik niet wat je met alle softwzre gecleaned bedoel :?
alle software, spelletjes en dergelijke er af gehaald.
zodat ie weer standaard is.

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-11 17:12
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 17:57:
voor ik hem een harde reset heb gegeven had ik geen t-mobile logo in het begin
en dat rechter knopje stond als zijnde contact list en niet als zijnde t-zone
Het moet toch mogenlijk zijn om aan die knop wat anders toe te wijzen?
Wat betreft flashen en dergelijke, daar begin ik niet aan, vind het te riskant om me daarmee te wagen.

heb een file browser er op staan (seleq ofzoiets) en die ziet ook hidden mappen, weet aleen niet waar te zoeken.
Het flashen kun je niet eens zelf. Moet je voor naar een Nokia Servicecenter.
Dat rechterknopje kun je gewoon via de Nokia menus toe wijzen hoor.. Weet even niet psies waar het zit, maar mijn 6100 en 6230 kunnen het ook. En dat zullen heus niet de enige Nokias zijn die dat kunnen. Volgens mij zit het ergens bij favorieten.
Ik heb daar op dit moment de calculator toegewezen, daar "namen" belachelijk is imo. Pijltje naar beneden levert al de contactlist op, dus dat zou dubbelop zijn. ;)

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
UltraSub schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 18:02:
[...]

Het flashen kun je niet eens zelf. Moet je voor naar een Nokia Servicecenter.
Dat rechterknopje kun je gewoon via de Nokia menus toe wijzen hoor.. Weet even niet psies waar het zit, maar mijn 6100 en 6230 kunnen het ook. En dat zullen heus niet de enige Nokias zijn die dat kunnen. Volgens mij zit het ergens bij favorieten.
Ik heb daar op dit moment de calculator toegewezen, daar "namen" belachelijk is imo. Pijltje naar beneden levert al de contactlist op, dus dat zou dubbelop zijn. ;)
Dat is de button aan de linkerkant op de 6600, daar had ik ooit me camera zitten, maar daar zitten nu contacten, kan nergens meer vinden hoe ik dat wijzig :(

Iemand een idee?
Pagina: 1