[Toetsenboord] Backlight Keyboard

Pagina: 1
Acties:

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:05
hallo beste tweakers nadat mijn vorige topic werd geslooten en ik toch nog een paar reacties kon gebruiken was ik verder op zoek gegaan naar mijn dream toetsenboord en nu wou ik gewoon eens jullie reacties hooren en of jullie meschien een betere kenne!!!
(dus aan de admins aub niet gelijk sluiten dit is gewoon omdat ik wat reacties will hooren dank u)

Afbeeldingslocatie: http://www.qware.nl/product_image.php?size=small&product_id=111

USB aansluiting
Verlichting uitschakelbaar
Nog geen 18 mm dik, weegt minder dan 500 gram
Lichtgewicht en slank ontwerp
elektroluminescentie-technologie

www.qware.nl

ik had nog al wat wensen voor een toetsenboord en daar hadden mensen nog vraagen over gesteeld die beantwoord ik hieronder!

*waroom geen numlock/numbad?
omdat ik het simpel weg irritant vind om 20% van mijn ruimte te verspillen aan dat numpad ding want ik heb de toetsen tog al.....ik vind het gewoon nuttelos en ruimte verspilling.
*waroom een plaat toestenboord?
ik vind dit gewoon fijner werken
*waroom licht bij je toetsenboord?
mijn kamer is donkerblouw en zo heb ik dus weinig licht en ik typ dan nog al heel vaak de foute toets in dus nu met licht geen probleem meer :P

dus dat was het nu wel zon beetje nu aub jullie meening over dit ding!

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

• Omebas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02 20:48
Shiit jij heebt echt en nieuweeh toetseenboord nodig maan. |:( U snapt wat ik bedoel.

En over die mening...probeer hem gewoon een keer uit, want het gaat erom of je er zelf lekker mee kan werken. Ik vind alleen belangrijk dat de knoppen een beetje feedback geven of te wel ik houd niet van laptop tobo's.

[ Voor 59% gewijzigd door Omebas op 25-03-2005 14:18 ]

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Ik heb ook een keer bij alternate dat toetsenbord besteld, en toen wouden ze hem niet meer leveren omdat hij toch uit de productie genomen werd, en soms nogal wat kuren vertoonde. Misschien een ander merk.

• Bschnitz
oke thx voor de tip maar wat voor merk dan?

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-02 20:33

SambalBij

We're all MAD here

Om voor de verandering eens een ontopic reactie te plaatsen:

Ik heb dat toetsenbordje hier liggen (had eens een keer even snel een usb keyboard nodig) en voor enig serieus werk is het naar mijn idee niet geschikt. De aanslag is volledig k*t (zompig), en daar komt nog bij dat de toesten een stuk kleiner zijn dan bij een normaal toetsenbord. Ze zijn zelfs kleiner dan de toesten van mijn laptop. Die verlichting is ook mega irritant. Het is niet iets wat handig is om het keyboard te gebruiken bij weinig licht, omdat in het donker het blauw van dit keyboard wel erg fel is. Daarnaast heeft de EL techniek als vervelende bijwerking een constante, erg hoge (niet echt harde maar wel hoorbare) pieptoon.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Verwijderd

Net zo'n pieptoon als een t.v. maakt??

• Bschnitz
ik heb nu deze gekocht nadat ik gehoord heb wat dat voor een bagger ding is die ik had gekozen!
24 euro

Afbeeldingslocatie: http://atro.nl//images/lightbordxlzw.jpg

http://atro.nl//product_info.php?products_id=5143

• Jaywalker
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-11-2024
Het doet me al zeer aan de ogen als ik er naar kijk... Het blijven toch allemaal Apple kloontjes vind ik.. Ik heb nog geen vergelijkbaar toetsenbord gezien wat aan die kwaliteit kan tippen... En zelfs die vindt ik niet helemaal geweldig...

Koffie!!

• Bschnitz
o heeft apple dan licht op zijn toetsenboorden?

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:44

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

offtopic reply's verwijderd.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1