PowerColor GF2 MX Dual Head TV Out FL359,-

Pagina: 1
Acties:

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:36
Dit lijkt me geen gekke koop.. Maar ik kom er niet echter wat voor mem er op zit (SDR maar hoe snel??) en hoe snel de Core loopt.. Weet iemand meer van deze dingen? Die prijs is erg laag voor Dual Head en TV out maar zou die zoveel langzamer presteren dan een andere GF2 MX met SDR?????????

Verwijderd

is gewoon gebaseerd op reference design dus core loopt op .... en mem op....

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 16:46

_mARCO_

Hier staat niks

De PowerColors zijn kwalitatief geen slechte kaarten, maar ze hebben wel wat apartigheden.

Zo loopt de PowerColor GeForce 2 GTS die ik heb standaard op een core-sneheid van 122 Mhz en een geheugensnelheid van 305 Mhz. Normaal loopt een GeForce 2 GTS op 200/333. Nou zijn die PowerColor kaartjes wel op te voeren (die van mij loopt op 225/383), maar apart is het wel.

Het kan dus zijn dat die PowerColor GF2MX ook uit-de-doos niet op de normale
GF2MX snelheid (175/166) loopt, maar dat is dus wel aan te passen. Kwalitatief is het trouwens prima voor elkaar, de prijs/prestatie/kwaliteit-verhouding vind ik erg goed.

sigloos

• Tadango
  • Laatst online: 09:36
Bedankt.. Ik heb er meteen 2 besteld.....

Verwijderd

'k heb ook een 2MX en die loopt gewoon
op 166/175 met een futility erbij
om 'm op 210/220 te zetten

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ik had er ook eentje besteld (Powercolor MX), memory liep standaard maar op 143mhz (normaal is dat 166mhz! was wel 6ns geheugen namelijk) en bij 155mhz kreeg je al artifacts, afijn die kaart is gauw retour gegaan :r

Ik denk overigens wel dat ik een slecht exemplaar had want ik hoor wel verhalen dat ie overclockbaar is tot 200mhz.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 16:46

_mARCO_

Hier staat niks

Dan heb je waarschijnlijk inderdaad pech gehad met dat eerste exemplaar, D3.

Ik heb zelf met 2 van die PowerColors GF2MX-en gewerkt. Ze wilden beide wel over de 200 Mhz, zowel GPU als RAM. En de standaard-snelheden stonden ook wel goed (175/166).

D3, wat heb je nou trouwens voor videokaart?

sigloos

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ik heb nu mn oude voodoo3 er weer inzitten, ben nog op zoek naar een andere kaart, wordt waarschijnlijk een Geforce2 GTS.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Pagina: 1