EAX3

Pagina: 1
Acties:

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-02 18:17
Beste tweakers,

het zal wel een hele domme vraag zijn, maar ik kom er maar niet uit.

ik heb een Audigy 2 ZS met de nieuwste drivers met een 5.1 setje erop. Wanneer ik een game speel die EAX ondersteund, dan hoor ik geen stemmen en muziek. Dat is tot nu toe bij alle games die ik speel (KOTOR, KOTOR2, PoP WW, CoD)....horen er nou stemmen en muziek bij EAX3 of juist niet? Ik heb al op google lopen zoeken, maar ik kon niks vinden erover.

Kan iemand mij hierop antwoord geven?

Alvast bedankt,

Groetjes

Rai

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:20

Wildfire

Joy to the world!

Je loop al zo'n 75 berichtjes mee op GoT zie ik... laat die begroetingen voortaan dus maar zitten, wij tweakers beschouwen het bericht zelf al als een groet... :P

Wat je probleem betreft: lijkt me eerder een foute instelling van het aantal boxen ofzo. Dat je bv. 5.1 hebt ingesteld terwijl je slechts 2 speakers hebt.

Installeer iig eens de nieuwste drivers (www.soundblaster.com)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-02 23:33
Dus als je EAX in de game uitschakelt, hoor je wél geluiden?

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:25
Je moet in de EAX console bij je drivers de equalizer uitschakelen. Dat overkomt mij ook zo vaak, dan laat ik de equalizer aan staan van toen ik wat muziek luisterde, en dan ga ik bijvoorbeeld ff de demo van splinter cell 3 spelen en dan hoor je geen stemmen, alleen omgevingsgeluid.

Ik heb een audigy 2, verschilt iets van de jouwe maar het is iets als dit:
rechtsklik op het creative icoontje in je tray, en dan kies je voor "EAX-Console". En dan op het eerste tabblad de equalizer uit zetten.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Ivan4you
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-02 12:39
Dit probleem heb ik dus ook.Maar dit zouden ze toch kunnen oplossen met een patch?

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:25
Denk het niet eigenlijk. Het zit er al sinds het prille begin en zal waarschijnlijk niet veranderen. Alleen vind ik wel dat het wat duidelijker mag worden vermeld.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-02 18:17
Ik heb mn equalizer uitgeschakeld en nog steeds krijg ik geen muziek en stemmen te horen tijdens gamen (KOTOR 1 & 2).

In mn menu krijg ik al geen achtergrondmuziek te horen, maar zodra ik EAX uitschakel dan weer wel. Het is echt irritant, omdat ik toch graag de soundeffect wil horen tijdens gamen, maar dan ook met voices and music.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:20

Wildfire

Joy to the world!

Rainesh schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 16:43:
Ik heb mn equalizer uitgeschakeld en nog steeds krijg ik geen muziek en stemmen te horen tijdens gamen (KOTOR 1 & 2).

In mn menu krijg ik al geen achtergrondmuziek te horen, maar zodra ik EAX uitschakel dan weer wel. Het is echt irritant, omdat ik toch graag de soundeffect wil horen tijdens gamen, maar dan ook met voices and music.
Nou, ik heb ook een Audigy 2ZS en als ik CoD speel, een spel wat jij noemt, dan werkt alles gewoon normaal, ook met EAX.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1