Toon posts:

Startende Quake3 Clan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af of er nog onze startende (3dgn) clan willen joinen. Het is eigenlijk gewoon een beetje trainen en spelen met elkaar op Mplayer en de website komt er aan.

We zijn nu met achten, uit Venezuela, Nederland, Canada, Amerika etc. De meeste zijn best goed. Maar het gaat om gezellig een beetje chatten en gamen en als je backup nodig hebt bij TDM of CTF heb je in ieder geval wat buddies achter je. En als we een beetje een vast groepje hebben en een beetje samen gespeeld hebben kunnen we tegen andere (leuke) clans spelen

We hebben ook geen eisen of zo, zolang het maar gezellig is en er niet gecheat word :) en het gaat niet om de ranks :)
De voertaal is Engels

Als je wilt gewoon effetjes inschrijven op http://www.mplayer.com en dan je TNT- voor je naam zetten.

We zijn niet desperatly op zoek ofzo, maar ik heb hier op GOT best vaak leuke contacten, dus dacht ik een paar NL'ers er bij is wel cool (zitten niet veel NL'ers op Mplayer)

Ik wist niet of dit mocht, maar ik dacht dat het wel kon, en anders mag er uiteraard zonder problemen een slotje op gezet worden.

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:44
Waarom Mplayer? Ik weet er zelf weinig van, ik zit meer op Clanbase en Barrysworld :)

Tell me more :) Enlighten me...

Verwijderd

Topicstarter
Waarom, mplayer mmmhhh goede vraag... ik ken eigenlijk veel internetgames niet. En ik heb het op Mplayer altijd uitstekend naar mijn zin, zitten leuke mensen, maar ook veel lijers die moeten worden afgeschoten >:).

Ik vind het wel handig dat er makkelijk games gemaakt kunnen worden en dat er een messager is, dat bespaard me weer icq etc installeren. En je kunt er via je Mic praten, muziek met anderen luisteren ed. Rooms locken ed. :)

Daarom dus Mplayer, maar nogmaals met de rest ben ik niet bekend. En je hoeft niet dag en nacht op Mplayer te zitten ofzo, zolang je maar af en toe een keertje langs dropt, we hebben geen regels ofzo.

Verwijderd

Try clanbase = leuker imho :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het eens uitproberen..

Verwijderd

Mijn ping is meestal 100+ (of nog veel hoger) in mplayer, hier heb ik dus niet veel aan.. doe mij maar Clanbase, Gamepoint, Demon, Gamershutt of Joystick.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Hallo nog een nieuwe clan, EQS is ook een nieuwe clan, en spelen ook nog alleen maar friendly matches. Ga maar eens naar [url="http://www.eqs-clan.77th.com."]http://www.eqs-clan.77th.com.[/url]
Of neem contact op met Error op icq nr. 67770260
C u later, en misschien nog wel eens fraggen :)

Verwijderd

Clans LOL |:(

Ik vind dat toch echt een van de domste dingen ooit uigevonden.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind Clans best wel leuk hoor, ik speel namelijk graag Team-Deatmatch en CTF en dan is het toch leuker om dit met vrienden te doen.

En ik weet niet wat normale regels zijn bij Clans maar wij zijn gewoon wat mensen die elkaar kennen via internet en het leuk vinden om met elkaar te chatten etc.

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Op dinsdag 09 januari 2001 21:25 schreef minus0ne het volgende:
Clans LOL |:(

Ik vind dat toch echt een van de domste dingen ooit uigevonden.
MinusOne=Remi=alleen op de wereld=pure Dm player=no team player dus=...........2001 is de jaar van team play games dus........

Thy will see the light...

Verwijderd

Op dinsdag 09 januari 2001 22:00 schreef 7th het volgende:

[..]
MinusOne=Remi=alleen op de wereld=pure Dm player=no team player dus=...........2001 is de jaar van team play games dus........
Go 7th! :P

Clans are cool! (als je een beetje kunt gamen teminste ;) ofniet he MinusOne!?!)

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:44
7th van .E? :)

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Komt er nog een quake 3 clan van tweakers ??

u can fool all people some time and fool some people alltime

Verwijderd

clans zijn tof.
als je wint is t misschien nog wel leuker..hehe.
ik zit in |rsi| (rookies searchin' imbeciles) en we hebben nog maar 1 war gewonnen..van de 20 ofzo..
iemand nog interesse om ons te joinen..
meld t me dan effe!

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 12:07
We zijn nu met achten, uit Venezuela, Nederland, Canada, Amerika etc
Internationale clans werken meestal nie zo door het verschil in taal en voor de pings... dan kan je niet echt fatsoenlijk spelen, je kan beter een nederlandse clan joinen die in bv.: clanbase speelt. :7

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu met een brakke 56k6 te spelen en dat is inderdaad K*T, essent blijft maar beloven maar gaat niet tot actie over :(

Zodra ik essent heb, ga ik ook bij een Nederlandse clan, maar dit zijn allemaal wel relaxte gasten dus daar wil ik ook nog mee blijven spelen. En anders loopt de rekening zo hoog op.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:19
Ik en een vriend willen graag in een clan
Ik en die vriend hebben heel lang Quake II gespeeld en nu Quake III dus... :)

Verwijderd

Volgens mij kan de clan waar ik inzit ook nog wel Q3 spelers gebruiken :)

http://fbt.mrdummy.com/

Verwijderd

Op zaterdag 24 februari 2001 11:59 schreef Raikane het volgende:
Volgens mij kan de clan waar ik inzit ook nog wel Q3 spelers gebruiken :)
Zekers

En mensen die er tenminste vaak zijn. Niet die je alleen ziet als zij zin hebben. Dus nooit.
Pagina: 1