Verwijderd
Uit je pc voeding komt 12voltVerwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 11:49:
kan ik een 220V (12cm) fan aansluiten op mijn voeding of moet ik met een aparte stekker werke?
[ Voor 20% gewijzigd door naftebakje op 25-03-2005 11:57 ]
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Verwijderd
Ten eerste type even ABNVerwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 11:57:
kzal dan es diene fan aansluite op de uitgang van m'n voeding
kunde ergens zo stekkerkes kope?
En mag ik vragen waarom je een 220v fan nodig hebt voor je pc
Ik heb er een gehad, uit een IBM serverrack. 12 cm, aluminium bladen, op 220. Insteken, en teeeeeering, das een echte straaljager. Daar tipt geen enkele 12V fan aan
en de reden dat ik er een 12cm fan wil insteken is dat bij een lagere snelheid heeft een 12 cm fan evenveel luchtverplaatsing als een van 8cm en een lagere snelheid is minder geluid
schnappie?
Verwijderd
Dat klopt. Maar over het algemeen zijn de spulletjes voor een pc 12voltVerwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:02:
ik heb van mijn vriend die 12 cm fan gekregen en ik wou ze in mijn computer steken maar ik had gemerkt dat hij 220V was
en de reden dat ik er een 12cm fan wil insteken is dat bij een lagere snelheid heeft een 12 cm fan evenveel luchtverplaatsing als een van 8cm en een lagere snelheid is minder geluid
schnappie?
Heeft ook een computer!
owja op deze manier staat er wel altijd de fan te blazen als er stroom op je voeding zit..
dat geldt dus niet voor elke fan. ik heb hier 2 metalen papst fans de 4890N volgensmij zo uit mijn hoofd..Bertus schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:14:
een 12cm 220v fan maakt echt veel herrie, je krijgt hier echt gene beter resultaat mee
[ Voor 35% gewijzigd door ReseTTim op 25-03-2005 12:19 ]
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ik ga dit topic dichtgooien omdat de startpost belabberd is (de ts wil misschien dit stukkie tekst nog even doorlezen) en dit topic lijkt te verzanden in een groot vergelijk-je-220V-fans-met-elkaar-discussie, wat an sich prima is, maar hier iets te offtopic.
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Dit topic is gesloten.
![]()