kan iemand mij helpen met het inbouwen van een inlogscrip .. ik snap er echt de ballen van inlogscripts e.d.
als volgt kan ik gewoon een pptp-sessie starten in e-smith waarna ik gewoon op een winhos-bak kan inloggen op de start.mstream.nl (.. daarmee kan je weer inloggen bij je provider, a.g.v dat je werkelijk kan internetten) .. tot zover!
dit alles overigens aan de hand van de MXstream-PPTP-handleiding.html.
okay, nou staat er bij stap 12 (.. als je nou ff kijkt snap je wat ik bedoel ..
) hoe je volautomagisch het systeem kan inloggen bij xs4all..
nou staat er bij stap 12(en daar stap 4) ditte:
hoe kan ik zoiets opstarten elke keer als ik m'n bakkie opstart (en in welke file moet ik et instellen. nou hebben ze et over scripts, hoe doe ik een scrip opstarten ..
maar ik nu
doen .. zZZzZzz
thnks als je ken helpen
als volgt kan ik gewoon een pptp-sessie starten in e-smith waarna ik gewoon op een winhos-bak kan inloggen op de start.mstream.nl (.. daarmee kan je weer inloggen bij je provider, a.g.v dat je werkelijk kan internetten) .. tot zover!
dit alles overigens aan de hand van de MXstream-PPTP-handleiding.html.
okay, nou staat er bij stap 12 (.. als je nou ff kijkt snap je wat ik bedoel ..
nou staat er bij stap 12(en daar stap 4) ditte:
argh, dit volg ik niet4.maak nu een linkje aan voor de juiste runlevels:
cd /etc/rc2.d; ln -s ../init.d/mxstream S14mxstream
(Debian). Dat zorgt ervoor dat bij het starten ook het MXstream-script gestart wordt. Voor Red Hat: cd /etc/rc.d/rc2.d/ en dan het linkje maken.
hoe kan ik zoiets opstarten elke keer als ik m'n bakkie opstart (en in welke file moet ik et instellen. nou hebben ze et over scripts, hoe doe ik een scrip opstarten ..
maar ik nu
thnks als je ken helpen