Ik ben momenteel bezig met een IBF(Information Bridge Framework) prototypetje. De bedoeling is om een install package te maken voor de client.
Wat op de client moet gebeuren
- Smarttag dll (Strong Key Signed assembly) naar een bep directory kopieren
- Registry key die verwijst naar die smarttag dll in de registry zetten
- IBF 1.5 client installatie (msi file van MS) installeren met bepaalde instellingen (Verwijzing naar mijn server)
- dll "full trust" geven anders werkt ie niet
Ik ben in visual studio bezig geweest met een setupproject maar daar kan ik niet alles mee regelen
Ik kan de dll naar een vooraf bepaalde directory kopieren en op de goede plek neerzetten
Ik kan de goede registry settings maken
wat ik niet kan:
- de dll automatisch trusten (lijkt me dat de user nog ergens op ok moet klikken maargoed zelfs dat krijg ik niet voor elkaar)
- de IBF client msi starten vanuit mijn eigen setup project met vooraf gemaakte instellingen zodat de user geen instellingen meer hoeft op te geven tijdens de IBF client installatie
hoe kan ik regelen dat eea automatisch gebeurd?
- Op google/tweakers/MSDN al gezocht maar of ik kan het niet vinde of ik begrijp het niet helemaal
Wat op de client moet gebeuren
- Smarttag dll (Strong Key Signed assembly) naar een bep directory kopieren
- Registry key die verwijst naar die smarttag dll in de registry zetten
- IBF 1.5 client installatie (msi file van MS) installeren met bepaalde instellingen (Verwijzing naar mijn server)
- dll "full trust" geven anders werkt ie niet
Ik ben in visual studio bezig geweest met een setupproject maar daar kan ik niet alles mee regelen
Ik kan de dll naar een vooraf bepaalde directory kopieren en op de goede plek neerzetten
Ik kan de goede registry settings maken
wat ik niet kan:
- de dll automatisch trusten (lijkt me dat de user nog ergens op ok moet klikken maargoed zelfs dat krijg ik niet voor elkaar)
- de IBF client msi starten vanuit mijn eigen setup project met vooraf gemaakte instellingen zodat de user geen instellingen meer hoeft op te geven tijdens de IBF client installatie
hoe kan ik regelen dat eea automatisch gebeurd?
- Op google/tweakers/MSDN al gezocht maar of ik kan het niet vinde of ik begrijp het niet helemaal