"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Let erop dat je op je videorecorder een kabel in de Video-out poort moet duwen... denk dat daar de fout zit.webfreakz.nl schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 11:34:
ey
ik wil me Video banden gaan overzetten op de PC om ze later op DVD te branden maar eerst moet ik me VCR(???) aansluiten op me PC natuurlijk. Ik heb gewoon een een COAX kabel gebruikt en die aangesloten op me Pinnacle TV kaart en een Video in me VCR gestopt en op play gedrukt. Ondertussen heb ik me Pinnacle TV programma laten zoeken naar kanalen in de hoop dat ie me video-kanaal zou vinden. Hij vindt helemaal niks waardoor ik dus geen video zie op me PC.
Ook heb ik de Asus x800 PRO 256MB videokaart met de Asus P4P800 -E Deluxe moederbord (dit voor eventuele aansluitingen die ik kan gebruiken).
Weten jullie hoe ik dit moet doen met de kabels / software?
voor meer info altijd bericht plaatsen
(het is een male-connector??)
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Tulp is het makkelijkst, geel is video en rood/wit is audio, geel in de tv kaart rood/wit in je geluids kaart..... software van je tvkaart gebruiken en nog wat artikeltjes in dit forum doornemen..........
zoals:
Van videorecorder naar dvdrecorder
vhs banden op dvd zetten
Van VHS-band naar DVD topic
VHS naar DVD
Vhs naar DVD en kijk bij deze ff wat de laatste poster neer gezet heeft,
[ Voor 13% gewijzigd door Caveman op 25-03-2005 13:46 ]
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
nope
Tulp weet ik niet hoe die eruit ziet... een gele aansluiting zit er niet op net alsS-Video ... rood/wit wel en scart ofcourse ook.Cavie schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:38:
Allereerst zou ik geen coax gebruiken, maar gewoon je video en audio out op je vcr. Dat kan zijn een scart aansluiting, tulp pluggies of een s-video aansluiting. Bij gebruik van de coax heb je gewoon extra signaalverlies....de vcr maakt er een HF signaal van en de TV kaart moet dat HF signaal weer naar een LF signaal brengen das dus zonde.
Tulp is het makkelijkst, geel is video en rood/wit is audio, geel in de tv kaart rood/wit in je geluids kaart..... software van je tvkaart gebruiken en nog wat artikeltjes in dit forum doornemen..........
zoals:
Van videorecorder naar dvdrecorder
vhs banden op dvd zetten
Van VHS-band naar DVD topic
VHS naar DVD
Vhs naar DVD en kijk bij deze ff wat de laatste poster neer gezet heeft,
En hoe moet ik het bij Pinnacle doen?
moet ik hem dan op kanalen laten zoeken of ..... ?
Verwijderd
[google=tulp rca cinch]
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 14:47 ]
http://www.hermeselectronics.nl/meerinfo.php?ProductID=29620
op je pinnacle kaart zit een tulp/cinch plug (zoals op de scartplug) dat is de composiet ingang, bij de software ff zoeken naar source/bron en die op composiet zetten.
ik heb thuis zo'n adapterl liggen zonder s-video ding.. werkt die ook?Cavie schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 16:35:
je hebt zo'n plug nodig om van scart naar video/audio te gaan:
http://www.hermeselectronics.nl/meerinfo.php?ProductID=29620
op je pinnacle kaart zit een tulp/cinch plug (zoals op de scartplug) dat is de composiet ingang, bij de software ff zoeken naar source/bron en die op composiet zetten.
Ja....maar in de tijd dat ik antwoord geef had je dat ook al zelf kunnen proberen,webfreakz.nl schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 18:16:
[...]
ik heb thuis zo'n adapterl liggen zonder s-video ding.. werkt die ook?