Bezitter Kingston Elite Pro CF kaart omgeving Den Haag?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• birdie_man
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-01 15:49
Kingston Elite Pro CF kaarten bieden een uitstekende prijs/capaciteitsverhouding. Helaas werken ze volgens verhalen niet optimaal samen met de Konica Minolta A2 (in die zin dat de schrijftijden erg lang zijn, zo'n 40-45 seconden per RAW file). Ik zou graag eens testen of deze kaarten het met mijn A2 ook zo slecht doen. Helaas zijn ze in de winkels altijd verpakt en kan je ze niet uitproberen, vandaar mijn vraag of er iemand in de omgeving Den Haag is, die zo'n kaart heeft waar ik even langs zou kunnen gaan om te timen hoe deze kaart in mijn camera presteert. Het gaat dan om kaartjes met een capaciteit van 1 of 2 GB.

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

hier staat een overzichtje van CF / SD card icm Konica Minolta 7D. Dat is natuurlijk wel een stuk betere camera, maar wel van dezelfde leverancier dus wellicht toch interessant. Daar staat de Kingston Elite Pro 2GB inderdaad onderaan qua snelheid :)

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:41
Ik woon in scheveningen, gebruik kingston elite pro (in mijn 10D) Heb nu alleen een 512mb kaartje, maar binnenkort ook een 1gb en 2gb kaartje.. weet alleen niet wanneer die binnen komen (van de tweakers.net contest)

Je mag best een keer komen proberen in ieder geval.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-02 14:19

Pelle

🚴‍♂️

Ga gewoon naar een winkel en vraag of je mag testen. :)

Dit topic is gesloten.