Toon posts:

Scarlet one & philips cpwbs054 wireless router

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar van een scarlet one abbo. Nu kon het niet anders om dat kastje in de garage te zetten en moet k er nu een wireless router aanpluggen.
Nu staat bij belgacom een aanbieding van de philips cpwbs054 wireless router.
Ik denk niet dat diet een probleem zou mogen geven om dit aan de praat te krijgen aangezien ik de interne modem van de wireless router sowieso toch niet ga gebruiken (in de scarlet box zit reeds een modem). Heeft ter nu iemand ervaring met deze wireless router? Missch zelfs wel met deze opstelling?

even voor de volledigheid een linkje :
http://www.consumer.phili...QNUDZTJ0RMRCSHP3HKFSESI5P

Let me know

grtrz

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 10:54 ]

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04 15:47
Vraag het even aan Beau van Erven Dooren, die weet het wel, al staat-ie in z'n onderbroek :P

Ok.. dat was even een geintje...

Ik heb wel eens met zo'n router het plezier gehad om ermee te werken. Deze apparaatjes wijzen echt zichzelf.. Heel eenvoudig installeren, met name als je de handleiding goed volgt.

Lijkt mij inderdaad een goede koop :)

Verwijderd

Topicstarter
Hi heb ondertussen de opstelling gekocht en t werkt als een zonnetje !
Aanrader dus :-)

• mheuzen
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-03 10:42
Hallo speedfreak,

Ik heb ook Scarlet internet en dezelfde wireless router hier.... hoe heb jij één en ander ingesteld? Heb je dat oranje modem dat je voorheen had vervangen door het philips-ding of heb je hem ernaast geplaats??

Alvast bedankt voor de reactie! :-)

Mark

Verwijderd

Mja, ik vind dit een te specifieke kick. Hier kan niemand anders op reageren dan de topicstarter. Leg je probleem graag plenair voor.

Dit topic is gesloten.