Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Oplossing voor Nokia 6600 en sitecom bluetooth

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Veel mensen hebben problemen met hun nokia 6600 en sitecom bluetooth in combinatie met service pack 2 van windows xp.

Na veel proberen ben ik erachter gekomen waardoor je nooit meer problemen hebt met het connecten van je nokia naar je pc suite.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De oplossing:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Zorg dat er geen bluetooth drivers meer geinstalleerd staan, verwijder ze desnoods uit je softwarelijst. Er mag ook geen nokia pc suite meer op je pc staan.

2. Na het herstarten van je pc ga je naar: programma's --> accesoires ---> comunnicatie --> en dan klik je op Bleutooth file tranfer wizard, want op windows xp service pack 2 zit er al een standaard bleutooth programma mee geinstalleerd.

3. Als je er op klikt kan je alleen bestanden verzenden en ontvangen (GEEN PUNT), je gaat een willekeurige bestand zoeken en dan volg je de instructies, let er wel op dat je bleutooth op je mobiel aan staan en zichtbaar is.

4. Als het goed is dan moet je een wachtwoord ter beveiliging invoeren, vervolgens moet je datzelfde wachtwoord ook op je mobiel invoeren.

Na afloop zou je in prenciepe bestanden naar je mobiel kunnen versturen, maar dat willen we niet op deze manier dus gaan we een stapje veder..

5. Ga vervolgens naar de map -->connectie-->bleutooth-->en bij gekoppelde apparaten zorg je ervoor dat de verbinding geautoriseerd wordt (automatisch een verbinding legt).

6. Als laatste stap moet je dan de nokia pc suite instaleren en zorg je ervoor dat die SDK die je kan aanvinken in de instalatie UIT STAAT (dus niet gevinkt).

7. Na het herstarten van je pc, legt je mobiel automatisch verbinding met je bleutooth device en kun je meteen je nokia pc suite gebruiken.

Ik hoop dat ik hier veel mensen mee helpt. :)

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-11 13:40
Hallo, misschien een beetje late reactie maar ik heb dit probleem dus ook alleen dan met Motorola Phone Tools, hij wil niet meer connecten... Wat bedoel je met de map connectie?? Alvast bedankt