We see things as we are, not as they are
A wise man's life is based around fuck you
Je moet namelijk wel administrator rechten hebben.
Wat je ook nog kunt proberen, is het downloaden van de nieuwste driver voor je printer van de HP site.
Succes
Ik heb slechts 2 accounts, een gast account en een admin account. Admin account wordt automatisch opgestart, daarin zit ik nu dus.
Ik heb dit soort foutmeldingen ook wel eens als ik probeer om iets te uninstalleren...
De installer mag op een of andere manier niet bij jouw profielmap komen, waarschijnlijk ivm een rechtenprobleem. Kijk eens of de map die je gevonden hebt toegangkelijk is via de Verkenner. Zo niet, pas dan de rechten van die map aan (of van de netwerkshare waarlangs hij loopt). Of neem contact op met je systeembeheerder
Zo scherp als een voetbal!
Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk
Ja, hij bestaat wel.grimson schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 10:48:
Bestaat de map 'Onlangs Geopend' wel in %userprofile% ?
Ik heb net een tooltje gedownload van HP.com, er schijnen meer problemen te zijn met dit rechtenprobleem. Misschien lost dit gelijk al mijn (computer)problemen op.
@Reptile: Thnx, ik zal eens proberen.
[ Voor 8% gewijzigd door TutanRamon op 25-03-2005 10:49 ]
Ik ben zelf de systeembeheerderReptile209 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 10:44:
%userprofile% verwijst standaard naar c:\documents and settings\<je inlognaam>. Da's te controleren via start > uitvoeren > cmd > set, userprofile staat onderaan in het lijstje.
De installer mag op een of andere manier niet bij jouw profielmap komen, waarschijnlijk ivm een rechtenprobleem. Kijk eens of de map die je gevonden hebt toegangkelijk is via de Verkenner. Zo niet, pas dan de rechten van die map aan (of van de netwerkshare waarlangs hij loopt). Of neem contact op met je systeembeheerder.
Enfin, ik kom er via de verkenner gewoon in. Ik zag dat die map "onlangs geopend" Verborgen en alleen lezen als attributes had. Dat heb ik aangepast, maar geen resultaat.
Wat is dat netwerkshare?
Edit:
%userprofile% is dus standaard iets als: c:\documents and settings\Reptile209, maar als je je profiel centraal op een server hebt staan, kan daar dus ook best een share staan als: \\mijnserver\profielen\Reptile209. Maargoed, je had al gechecked wat er staat, dus dat is alleen ter info
[ Voor 38% gewijzigd door Reptile209 op 25-03-2005 11:04 ]
Zo scherp als een voetbal!
Thanks voor de hulp.
Verwijderd
Zonder informatie over wat je op je pc allemaal hebt gedaan, zoals tweakprogramma's, security software, en watvoor apparaten en drivers het precies zijn kunnen we je moeilijk een advies geven. Het lijkt op een rotte driver. Misschien wel van je moederbord als het bij meerdere sticks mis gaat. Heb je die al eens op een andere pc geprobeerd? XP SP2 zou er in ieder geval gewoon goed mee om moeten kunnen gaan
Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) even goed door. We willen namelijk altijd graag wat extra informatie. Zeker omdat het probleem van topicstarter een heel ander programma voor heel andere hardware betreft lijken me deze twee onderwerpen weinig aan elkaar gerelateerd. Daarom ga ik het topic sluiten.
Je mag uiteraard een nieuw topic openen. Lees voordat je dat doet ook even de stickytopics bovenaan het subforum waarin je post. Die bevatten vaak veel nuttige info. Ook via Google en de GoT search rechtsbovenaan het forum kan je heel veel info vinden. Vermeld de gevonden en geprobeerde zaken in je topicstart
Dit topic is gesloten.
![]()